اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«ولادیمیر پوتین» ترکیه را به تشدید تحریم‌ها تهدید کرد



اخبار,اخباربین الملل , روابط میان مسکو و آنکارا

رئیس‌جمهوری روسیه امروز سه‌شنبه در سخنانی مقامات ترکیه‌ای را به تشدید تحریم‌های مسکو علیه آنکارا تهدید کرد.

به گزارش مهر به نقل از النشره، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه امروز سه شنبه اعلام کرد که ممکن است مسکو تحریم های خود علیه آنکارا را تشدید کند.

بر اساس این گزارش، وی در این زمینه تصریح کرد: از پس روسیه دیگر هیچ توافقنامه ای را در زمینه ساخت و ساز با ترکیه امضا نخواهد کرد و تمامی محدودیت ها برای آنکارا در این زمینه گسترش خواهد یافت.

رئیس جمهوری روسیه همچنین اظهار داشت: البته تمامی توافقنامه هایی که تاکنون با پیمان کاران ترکیه ای به امضا رسیده است، تا پایان آنها ادامه خواهد یافت، زیرا هم اکنون ۳۰۰ شرکت ترکیه ای با سرمایه ای بالغ بر ۵۰ میلیارد دلار در روسیه مشغول فعالیت هستند و در صورت قطع همکاری با آنها، مسکو متضرر خواهد شد.

پوتین در ادامه یادآور شد: با محدودیت هایی که در زمینه ساخت و ساز برای آنکارا ایجاد کردیم، ۸۷ هزار فرصت شغلی در روسیه به وجود خواهد آمد.

گفتنی است، روابط میان مسکو و آنکارا از زمان اقدام ترکیه در هدف قرار دادن جنگنده روسی در آسمان سوریه تیره شد. مسکو در واکنش به این اقدام آنکارا واردات بخشی از مواد غذایی و کشاورزی از ترکیه را ممنوع اعلام کرد. علاوه بر این، تحریم های دیگری از سوی مسکو علیه آنکارا اعمال شد.

 

 اخبار بین الملل  -  مهر 


ویدیو مرتبط :
داعش ولادیمیر پوتین را تهدید به مرگ در رختخوابش کرد!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نخست وزیر ترکیه: با طرحی سه مرحله‌ای با تحریم‌های روسیه مقابله می‌کنیم / مواضع پوتین موجب تشدید ابعاد روانی بحران پیش آمده شده است



اخبار,اخبار بین الملل , نخست وزیر ترکیه

احمد داوداوغلو نخست وزیر ترکیه دیروز در بازگشت از باکو در گفتگو با خبرنگارانی که وی را در هواپیما همراهی می کردند ، گفت : موضع رئیس جمهور روسیه و رسانه های این کشور موجب تشدید ابعاد روانی بحران میان دو کشور شده و این موضوع، گفتگو درباره مسئله موجود را دشوارتر کرده است.

روزنامه زمان چاپ ترکیه نوشت: نخست وزیر ترکیه گفت : دولت ترکیه با طرحی سه مرحله ای با تحریم های روسیه مقابله خواهد کرد.

 احمد داوداوغلو نخست وزیر ترکیه دیروز در بازگشت از باکو در گفتگو با خبرنگارانی که وی را در هواپیما همراهی می کردند ، گفت : موضع رئیس جمهور روسیه و رسانه های این کشور موجب تشدید ابعاد روانی بحران میان دو کشور شده و این موضوع، گفتگو درباره مسئله موجود را دشوارتر کرده است.

نخست وزیر ترکیه با بیان اینکه روسیه به رغم اینکه بارها به ما قول داده است از نقض حریم
هوایی ترکیه خودداری کند ، حداقل سه بار حریم هوایی ترکیه را نقض کرده است ، گفت : ما به خاطر اینکه از مرزهایمان محافظت می کنیم از هیچ کس عذرخواهی نخواهیم کرد.

داوداوغلو روسیه را به بمباران مناطق ترکمن نشین سوریه متهم کرد.

وی همچنین گفت : تحریم های روسیه ترکیه را به زانو در نخواهد آورد .

داوداوغلو درباره دیدار اخیر وزیران امور خارجه ترکیه و روسیه گفت : اینکه با یک دیدار هر مسئله ای حل شود ، بسیار دشوار است.

وی با هشدار درباره تشدید ابعاد روانی بحران میان ترکیه و روسیه ، تاکید کرد ، باید هر چه زودتر از این فشار روانی و بن بست دور شویم.

نخست وزیر ترکیه با تاکید بر اینکه مسئله سوریه باید هر چه زودتر حل شود ، گفت : اوضاع سوریه به گونه ای است که هر لحظه امکان مواجه شدن با بحران هایی از این قبیل وجود دارد .

وی گفت : شمار کشورهایی که در حریم هوایی سوریه عملیات انجام می دهند زیاد شده و احتمال اینکه این هواپیماها به یکدیگر آسیب وارد کنند ،‌افزایش یافته است.

 

اخبار بین الملل - انتخاب