اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وقوع 240 حریق در پایتخت


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع 240 مورد حریق در چهارشنبه سوری امسال تا ساعت 22 امشب خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع 240 مورد حریق در چهارشنبه سوری امسال تا ساعت 22 امشب خبر داد.

مستقر در ستاد فرماندهی آتش نشانی سعید شریف زاده در نشست خبری خود درباره آمارهای حوادث چهارشنبه سوری در پایتخت گفت:‌ از ساعت 17 تا 22، 240 مورد حریق در پایتخت رخ داده که عمده این حریق‌ها مربوط به آتش گرفتن فضای سبز، ضایعات و ... بوده است که این امر حاکی از کاهش تعداد حوادث در چهارشنبه سوری امسال است.

وی با بیان اینکه حوادث چهارشنبه سوری امسال نسبت به سال قبل 7 مورد کاهش داشته است، افزود: در سال جاری گر چه سطح معابر همچنان شلوغی خود را داشت اما حادثه خاصی رخ نداد که این نشان می دهد مردم به یک بلوغ در شادی‌های خود رسیده و به درستی اقدام به تخلیه هیجان خود می کنند.

شریف زاده با بیان این که استقرار آتش نشانان تا پایان مراسم چهارشنبه سوری ادامه دارد، گفت: امسال پیش از چهارشنبه سوری شاهد چندین مورد حادثه بودیم که من احساس می کنم این امر نشانگر این است که مردم استقبالی از فروشندگان مواد منفجره نکرده و این مواد در انبارها منجفر می‌شده است.


ویدیو مرتبط :
وقوع حریق ضایعات در پاساژ علاءالدین | ویدیو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حریق عمدی یك خودرو سواری در پایتخت



 

آتش‌سوزی در خودرو سواری با سرعت عمل و تلاش همه جانبه آتش‌نشانان در کمترین زمان ممکن خاموش شد.


به گزارش سرویس «حوادث» ایسنا - وقوع یك فقره حریق خودرویی در ساعت ۴۱ دقیقه بامداد امروز به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی گزارش شد و آتش‌نشانان ایستگاه ۶۰ به محل حادثه واقع در خیابان تهران‌نو اعزام شدند.



به گفته منصور توحیدی‌فر، فرمانده آتش‌نشانان اعزامی به این عملیات، آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده كردند كه حرارت شعله‌های آتش قسمت عقب خودرو سواری را فرا گرفته بود و مخزن بنزین آن را در معرض خطر انفجار قرار داشت.



وی ادامه داد: آتش‌نشانان با خاموش کردن آتش از انفجار احتمالی این خودرو حادثه دیده جلوگیری کردند.


توحیدی تصریح کرد: این خودرو را فردی ناشناس با ریختن مایعات قابل اشتعال(بنزین) به آتش کشیده بود..../ خبرگزارى ايسنا