اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وقوع یک حادثه متفاوت در چین


در حادثه ای که در شهر توریستی «یانگ زو» (Yangzhou) واقع در استان «جینگ سو» (Jiangsu) در شرق چین اتفاق افتاد؛ عکس العمل سریع راننده کامیون نه تنها جان موتورسواران بی احتیاط را نجات داد بلکه باعث حبس شدن آنها در زیر خروارها زباله شد تا دفعه بعد بیشتر احتیاط کنند!

برترین ها: این عکس های تکان دهنده لحظات نفس گیری را به تصویر کشیده اند که راننده کامیون سنگین با عکس العمل سریع خود به موتورسواران بی احتیاط جان دوباره بخشید!

به دام افتادن موتورسواران بی احتیاط در زیر خروارها زباله

اما این عکس العمل سریع، اثرات ویرانگری نیز به همراه داشت؛ کامیون بزرگ او به خاطر مانور ناگهانی و شدید، واژگون شد و بار سنگین خود را بر روی همان موتورسوار و همراهش ریخت که او سعی داشت به آنها برخورد نکند.

به دام افتادن موتورسواران بی احتیاط در زیر خروارها زباله

همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید مرد و زن موتورسوار در زیر آهن آلات  و نخاله های ساختمانی گرفتار شدند و مردم بلافاصله به کمک آنها شتافتند.

به دام افتادن موتورسواران بی احتیاط در زیر خروارها زباله

نیروهای آتش نشانی و مردم تا قبل از رسیدن ماشین های جرثقیل دار، در اطراف آنها حفره هایی ایجاد کردند و ابتدا زن نجات دادند که بلافاصله با آمبولانس راهی بیمارستان شد. اما نجات دادن مرد موتورسوار که پایش در زیر آهن آلات اسقاطی گرفتار شده بود زمان بیشتری برد.

به دام افتادن موتورسواران بی احتیاط در زیر خروارها زباله

البته ناگفته نماند که موتور آنها از این حادثه جان سالم به در نبرد و به محموله کامیون (آهن آلات اسقاطی و نخاله ساختمان) پیوست.


ویدیو مرتبط :
علت وقوع حادثه عجیب در چین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وقوع حادثه برای وزیر راه و شهرسازی



وقوع حادثه برای وزیر راه و شهرسازی

اتومبیل وزیر راه و شهرسازی امروز صبح بعد از بازدید از پروژه‌های مسكن مهر فیروزكوه دچار سانحه شد.

به گزارش ایسنا، صبح امروز پس از بازدید از پروژه‌ی مسكن مهر فیروزكوه در جاده دماوند، چرخ جلوی ماشین حامل وزیر راه و شهرسازی و رییس بنیاد مسكن دچار تركیدگی شد و ماشین از مسیر منحرف و واژگون شده است.

در حال حاضر حال عمومی وزیر راه و شهرسازی مساعد بوده و وی در بیمارستان به سر می‌برد./ایسنا