اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وقوع حادثه اسید پاشی در خراسان رضوی؟!


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: شایعه اسیدپاشی در استان صحت نداشته و کذب محض است.

خبرگزاری ایسنا: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: شایعه اسیدپاشی در استان صحت نداشته و کذب محض است.

دکتر سید محسن صادقی در جمع خبرنگاران به شایعه اسید پاشی در استان گفت: شایعات مطرح شده در این خصوص صحت نداشته و کاملا کذب محض و عاری از صحت می‌باشد.

وی افزود: استان در حوزه امنیت عمومی و اجتماعی در شرایط مناسبی است و حتی یک مورد اسید پاشی حتی با دلایل و انگیزه‌های شخصی در استان گزارش نشده است.

صادقی ادامه داد: باید دقت کرد که انتشار این قبیل اخبار در سطح کشور که تا حدی هم به نارسایی در اطلاع رسانی بازمی‌گردد که یک هدف روانی از سوی برخی جریانات و محافل را دنبال می‌کند.

معاون استاندار خراسان رضوی بیان کرد: رسانه‌ها با کار حرفه‌ای و با اطلاع رسانی مناسب به این قبیل انتشار شایعات موهوم پایان دهند.


ویدیو مرتبط :
وقوع طوفان شن در سیستان و سیل در استان خراسان رضوی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وقوع حادثه اسید پاشی در رفسنجان



زن ۳۰ ساله رفسنجانی پس از اینکه مورد اسید پاشی قرار گرفت به بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان منتقل شد.

پس از آنکه حدود دو ماه قبل دو مرد کهنوجی در جنوب کرمان مورد اسید پاشی قرار گرفتند و به بیمارستان شفای کرمان منتقل شدند این بار در رفسنجان نیز یک مورد اسید پاشی روی داد و زن ۳۰ ساله ای با درصد سوختگی بالا، به دلیل پاشیدن اسید، به بیمارستان علی ابن ابیطالب منتقل و بستری شد.

در گذشته نیز بروز اسید پاشی در شهرستان بروات در شرق استان نیز منجر به مرگ یک زن و صدمه شدید به فرزندانش شده بود.

مدیر حراست بیمارستان علی ابن ابیطالب در خصوص این حادثه اظهارداشت: این زن به دلیل بروز حادثه به بیمارستان منتقل شد که شواهد حاکی از سوختگی این توسط اسید است.

رضا اکبری افزود: این زن حدود ۳۰ سال سن دارد و دچار ۲۰ درصد سوختگی شده که بلافاصله پس از مراجعه مورد درمان فوری قرار گرفته است و حال عمومی وی مطلوب است.

هنوز دلیل بروز این حادثه مشخص نشده است و تحقیقات در خصوص دستگیری فرد اسید پاش و انگیزه وی در حال انجام است.

 

اخبار حوادث - مهر