اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وقوع تصادف زنجیره‌ای در سمنان


رییس پلیس‌راه استان سمنان گفت: تصادف زنجیره شش خودرو در محور سمنان به دامغان، یک کشته و شش مجروح بر جای گذاشت.

ایسنا: رییس پلیس‌راه استان سمنان گفت: تصادف زنجیره شش خودرو در محور سمنان به دامغان، یک کشته و شش مجروح بر جای گذاشت.

سرهنگ علیرضا رضوی خبیر با اعلام این خبر، افزود: این سانحه ساعت 22 یکشنبه شب و در کیلومتر 45 این محور بر اثر ناتوانی راننده خودروی ال 90 در کنترل وسیله‌نقلیه در اثر لغزندگی محور و تخطی راننده از سرعت رخ داد.

وی با اشاره به مرگ در دم یکی از سرنشینان خودروی ال 90 در صحنه سانحه، اظهارکرد: دو سرنشین دیگر این خودرو به همراه چهار مجروح از خودروهای دیگر در این تصادف زنجیره‌ای از سوی ماموران امدادی به بیمارستان انتقال یافتند.

رییس پلیس‌راه استان سمنان با اشاره به سرد شدن هوا و احتمال بارش برف و باران در جاده‌های این استان، از رانندگان خواست با رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی، از هرگونه شتاب و عجله در هنگام رانندگی پرهیز کنند.


ویدیو مرتبط :
وقوع تصادف زنجیره ای به دلیل سرعت زیاد خودرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصادف زنجیره ای در اتوبان قم قربانی گرفت



 

زن ذلیل ها رستگار نمی شوند!

 

مسئول روابط عمومی اورژانس تهران از فوت یك نفر و مصدومیت شش تن دیگر بر اثر واژگونی یك دستگاه سواری پراید در اتوبان قم خبرداد.

حسن عباسی در تشریح جزئیات این حادثه اظهاركرد: این تصادف در ساعت ۱۸:۴۴ روز پنجشنبه در آزاد راه تهران ـ قم قبل از حسن آباد به وقوع پیوست كه به دنبال آن چندین خودرو نیز با یكدیگر برخورد كرده اند.

وی ادامه داد: از میان شش مصدوم این حادثه چهار نفر به همراه یك مورد فوتی از سرنشینان سواری پراید بودند، كه هر شش مصدوم حادثه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان هفت تیر منتقل شدند.

به گفته عباسی راننده پراید كه مرد ۴۵ ساله است، در دم فوت كرده است.

وی همچنین از برخورد دو دستگاه سواری پراید در آزادراه كرج ـ تهران بعد از آزادگان خبرداد و درباره جزییات آن به ایسنا گفت: این حادثه در ساعت ۱۰:۲۷ روز جمعه به اورژانس اطلاع داده شد كه چهار مصدوم آن به بیمارستان فیاض بخش منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی اورژانس تهران ادامه داد: در ساعت ۱۳:۵۱ یكم مهر مردی ۳۵ ساله بر اثر برخورد با قطار در فیروزكوه مجروح شد كه به وسیله امدادهوایی به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

وی در ادامه از سقوط فردی به داخل رودخانه در اتوبان امام علی (ع) ـ چهار باشگاه خبرداد و خاطر نشان كرد: وقوع این حادثه در ساعت ۵:۱۵ بامداد شنبه دوم مهر به سامانه ۱۱۵ اطلاع داده شد كه امدادگران پس از حضور در محل و انجام اقدامات اولیه مصدوم این حادثه كه مردی ۲۷ ساله بود را به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل كردند.

عباسی با اشاره به تصادف یك دستگاه وانت با سواری پیكان در اتوبان بسیج تقاطع هجرت به ایسنا گفت: در جریان این حادثه كه در ساعت ۱۱:۵۴ روز شنبه به اورژانس اطلاع داده شده است، پنج نفر مصدوم شدند كه همگی آنان به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شدند..... / خبرگزارى ایسنا