اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وقتی که یک پیرمرد 82 ساله به دنبال همدم باشد +عکس



قتی که یک پیرمرد 82 ساله به دنبال همدم باشد +عکس

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: این پیر مرد امریکایی به قدری از تنها زندگی کردن خسته شده است که برای داشتن یک همدم مجبور شد به خودش یک آگهی نصب کند .هرکس در هر نقطه از شهر او را ببیند فورا متوجه میشود که چه مشکلی دارد و به دنبال چه چیزی است. 

او یک آگهی برای پیدا کردن شخصی که با فاکتورهای مورد نظر او همخوانی داشته باشد به گردنش آویخته است . البته گفتنی است او هرجایی از این آگهی استفاده نمیکند و تنها در مکانهای خاصی آن را به گردن دارد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

این پیرمرد 82 ساله تاکید میکند که این کار او به هیچ وجه یک مسئله شوخی بردار نیست و او کاملا در اجرای این هدف جدی است.

او میگوید: شاید افراد در سنین 20 یا 30 سالگی به دلایل مختلفی به دنبال همسر باشند اما در این سن من به دنبال یک همراه واقعی هستم که شریک واقعی زندگی ام باشد.

او تا قبل از 40 سالگی اش سه ازدواج ناموفق داشته و معتقد است از اشتباهاتش درس گرفته است . او میگوید شاید در جوانی خیلی احساساتی بودم اما اکنون میدانم در یک رابطه چه کارهایی انجام دهم و چه کارهایی را انجام ندهم.

او برای کسی که میخواهد همسرش باشد فاکتورهای ساده ای دارد. سن بالای 60 سال ، علاقه به مطالعه و اخلاق گرم و صمیمی و زندگی در محیط روستایی تنها فاکتورهایی است که این آقا برای همسر آینده اش در نظر گرفته است.

اکثر مردم با دیدن او برایش آرزوی موفقیت میکنند و تعدادی از زنان به او پیشنهاد میدهند که در یافتن همسر کمکش کنند. او به کشورهای مختلفی سفر کرده است و اکنون یک نویسنده است که درآمد ثابتی هم دارد و فکر میکند میتواند با این پول زندگی دو نفر را به خوبی اداره کند./پرداد

 


ویدیو مرتبط :
سومین اکسپو عکس همدم (موسسه خیریه همدم فتح المبین)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ازدواج پیرمرد 112 ساله بادختر17ساله! +عکس



 

 

 

 

 

مطالب جالب و خواندنی, خیر های جذاب

 

 

 

 

 

 

 

یک مرد سومالیایی که ادعا می کند 112 سال سن دارد برای بار ششم ازدواج کرده است. ازدواج این پیرمرد 112 ساله اما این بار اندکی متفاوت است، چرا که وی با دختری تنها 17 ساله ازدواج نموده است.

 

این در حالی است که صدها نفر از مردم در مراسم عروسی داماد و عروس حضور به هم رساندند. داماد که احمد محمد دوره» نام دارد پس از عروسی در این باره گفت: امروز خداوند به من کمک کرد تا به آرزوی خود برسم.

 

 

 

داماد 112 ساله همچنین می گوید مدتی صبر کرده است تا عروس بزرگتر شود و پس از آن از وی تقاضای ازدواج نموده است.وی در این باره گفت: اجباری در کار نبود، اما از تجربه ام برای متقاعد کردن وی نسبت به عشقم استفاده کردم!

 

 

خانواده عروس نیز بر این عقیده اند که دخترشان «از شوهر جدیدش راضی و خشنود است. داده های سازمان های بین المللی حکایت از آن دارد که میانگین میزان امید به زندگی برای مردان در سومالی 47 سال است.../بولتن نیوز