اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وقتی پنتر به طبیعت باز می گردد



مسوولان اداره حیات وحش فلوریدا، پنتر دو ساله ای را به محیط طبیعی اش بازگرداندند.

  وقتی پنتر به طبیعت باز می گردد

   وقتی پنتر به طبیعت باز می گردد

   وقتی پنتر به طبیعت باز می گردد

   وقتی پنتر به طبیعت باز می گردد

   وقتی پنتر به طبیعت باز می گردد

   وقتی پنتر به طبیعت باز می گردد

   وقتی پنتر به طبیعت باز می گردد

 پنتری که در تصویر می بینید همراه خواهرش از سن 5 ماهگی توسط مرکز وایت اوآک، بزرگ شده اند.آنها در سپتامبر 2011 نجات داده شده و از آن تاریخ از آنها نگهداری شده است.

منبع:
لایو جورنال

khabaronline.ir


ویدیو مرتبط :
پرورش آفتاب پرست پنتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«سلاح سرد» باز قتل دیگری را رقم زد



 

نوجوان ۱۷ساله‌ای كه در یك درگیری مرتكب یك فقره قتل شده بود، توسط ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد.




نوجوان ۱۷ساله‌ای كه در یك درگیری مرتكب یك فقره قتل شده بود، توسط ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد.



ماموران كلانتری ۱۵۳ از طریق مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ۱۹ آذر ماه امسال در ساعت ۱۹ از وقوع نزاع و درگیری در محدوده مهرآباد جنوبی آگاه شدند.



ماموران پس از حضور در محل مورد نظر مطلع شدند كه شخصی به نام« رشید- الف» ( ۲۴ ساله ) به علت اصابت ضربات چاقو مصدوم و به بیمارستان فیاض بخش انتقال پیدا کرده است



در ادامه ماموران پلیس در ساعت ۳۰ :۱ بامداد بیستمین روز از آذرماه مطلع شدند كه «رشید» به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است در نتیجه این موضوع به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ و بازپرس کشیک قتل دادسرای جناسیی تهران اطلاع داده شد.



به دستور شاملو، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران، پرونده جهت تحقیقات تخصصی در خصوص شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان احتمالی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی قرار گرفت و با آغاز تحقیقات کارآگاهان اداره دهم از محل وقوع درگیری، متهم به نام «مهران - ن» ( ۱۷ ساله ) شناسایی شد.


در ادامه تحقیقات بعمل آمده از سوی کارآگاهان مشخص شد که «مهران» به همراه پسرعمه خود به نام «محمد - د» با مقتول درگیرشده که در ادامه درگیری، وی با استفاده از چاقوی نامتعارف همراه خود «مهران» را از ناحیه گردن مورد اصابت چاقو قرار داده و پس از آن متواری شده بود.

با انتقال «محمد» ( پسرعمه متهم متواری ) به اداره دهم پلیس آگاهی و انجام تحقیقات از وی در خصوص علت و نحوه درگیری میان آن‌ها و مقتول، وی به کارآگاهان اظهار كرد كه او با «رشید» در خیابان درگیر شده بود و پس از آن به منزل دایی‌اش در محله مهرآباد رفت که در آن زمان «مهران» متوجه درگیری وی با رشید شد در نتیجه به طرفداری از «محمد» به سراغ «رشید» رفت و در زمان خروج از خانه چاقوی خود را نیز با خود برد.



به گفته «محمد» در داخل خیابان «مهران» و «رشید» با یکدیگر درگیر شدند که در میان درگیری «مهران» چاقوی خود را از داخل کاپشن خارج کرد و ضرباتی را به «رشید» وارد و از محل درگیری متواری شد.



با اطلاعات بدست آمده در خصوص متهم اصلی پرونده و شناسایی عامل قتل ، دستگیری «مهران» در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت تا این كه مخفیگاه وی در شهر کرج مورد شناسایی قرار گرفت و «مهران» توسط پلیس آگاهی کرج دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.



سرهنگ کارآگاه سعید لیراوی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: با تکمیل تحقیقات بعمل آمده از سوی کارآگاهان از شاهدان صحنه درگیری و همچنین اعتراف صریح متهم در خصوص استفاده از چاقو، در حال حاضر پرونده جهت صدور دستور قضایی در اختیار بازپرس پرونده قرار گرفته است.