اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وقتی هنر درخت مرده را زنده می کند +عکس



وقتی هنر درخت مرده را زنده می کند +عکس

کنده های قدیمی درختان معمولا به هیچ استفاده ای نمی آیند اما برخی مواقع اگر پای هنر به میان باشد چوب های مرده هم می توانند بار دیگر زنده شوند و شهری را نیز زنده کنند.
 

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، چوب یک وسیله هنرنمایی است که افراد زیادی آن را به عنوان ماده اولیه و اصلی کار خود انتخاب می کنند. چوب به قدری انعطاف پذیر است که همیشه می توان آن را به شکل دلخواه در آورد.
در طی شش سال گذشته شهر اوکراینی "سیمفرپول" به گالری فردی ناشناس تبدیل شده است که درختان مرده را به شکلی خارق العاده به مجسمه های شگفت انگیز تبدیل می کند. مجسمه های او به قدری زیبا هستند که از فاصله نزدیک هم طبیعی به نظر می رسند.

کنده کاری روی درخت , هنر کنده کاری
البته این هنرمند ناشناس اوایل امسال زمانی که شبانه درحال کندن درختان بود دیده شد و از آن زمان دیگر نامش را بیان کرده است. "ایگور دژکناماروف" هنرمندی است که طی 6 سال گذشته تمام مجسمه های چوبی شهر را درست کرده است.

نکته جالب در مورد این هنرمند زمانی به وجود آمد که شهروندان متوجه شدند او نه یک مجسمه ساز و نه یک هنرمند است بلکه او سرآشپز یکی از رستوران های محبوب شهر است. از نظر ایگور مجسمه سازی بعد از آشپزی هنر دلنشین و محبوبی است.

او اعلام کرده که تنها بر روی درخت های مرده کار می کند و به نظر می رسد از این به بعد می تواند کار خود را با مجوز انجام دهد. او در ادامه متذکر شد که برخی از مجسمه ها نزدیک به دو هفته طول می کشیدند..... /    yjc.ir

کنده کاری روی درخت , هنر کنده کاری

کنده کاری روی درخت , هنر کنده کاری

کنده کاری روی درخت , هنر کنده کاری


ویدیو مرتبط :
مرده ای که زنده شد(شهید زنده باحال) کوپولوک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حرکت جالب خانم برای زنده نگه داشتن خاطرات شوهر مرده خود!+عکس



اخبار,اخبارگوناگون ,روش  متفاوت نگهداری خاطرات

اخبارگوناگون - حرکت جالب خانم برای زنده نگه داشتن خاطرات شوهر مرده خود!+عکس

خانم ملیشا لمب جزو زنان بیوه ای است که شوهرش را در جنگ افغانستان از دست داده است.وی برای اینکه همیشه بیاد همسرش باشد به روش متفاوت خاطرات او را نزد خود نگهداری می نماید.

وی در یک اقدام جالب اخرین نامه شوهرش را روی پایش خالکوبی نموده است روی نامه نوشته شده است:"همه زندگی من تو،دخترم روزی و فرزند متولد نشده مان است.همیشه یاد شما در ذهنم باقیست.بسیار دوستتان دارم.عاشق شما لمبی".

ملیشا می گوید در ابتدا نامه را همیشه در جیبم می گذاشتم و هر موقع دلتنگی می نمودم انرا چندین بار می خواندم.بعدا ترسیدم انرا گم نمایم به همین خاطر تصمیم گرفتم انرا روی پایم خالکوبی نمایم.

اخبار,اخبارگوناگون ,روش  متفاوت نگهداری خاطرات

خانم ملیشا 28 ساله ساکن گلاستر می گوید هنگامی که شوهرم مارتین که ما او را لمبی صدا می کردیم در افغانستان داشت تولد 27 سالگی خود را جشن می گرفت دخترم در سال 2011 به او زنگ زد و خبر داد که نوزاد کوچولوی دیگری در راه است.مارتین فرزند نو رسیده را بهترین کادوی تولد خود می دانست.تا اینکه یکی از نیروهای ارتشی روزی به انها خبر داد که شوهرش در جنگ با طالبان کشته شده است.ملیشا می گوید انروز خیلی برایم ناراحت کننده بود.چند روز پشت سرهم اسایش نداشتم.شب و روزم گریه شده بود.فشارهای روحی باعث شد فرزندم مرده متولد شود.

اخبار,اخبارگوناگون ,روش  متفاوت نگهداری خاطرات

اکنون تنها یادگار مارتین دخترم روزی است.هنگامی که بعضی مواقع سربازان را می بیند که فرزندانشان را بغل می نمایند می گوید چرا مادر انها زنده اند و پدر من کشته شده است!؟
اخبارگوناگون - دیلی خبر