اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وقتی هری پاتر والدین را جریمه می‌كند!


طرفداران هری پاتر كه معمولا از میان كودكان و نوجوانان هستند به هر گونه از جزئیات این فیلم آگاهی دارند و ارتباط بین كاراكترها و ماجرای فیلم را می دانند.

سینما خبر: طرفداران هری پاتر كه معمولا از میان كودكان و نوجوانان هستند به هر گونه از جزئیات این فیلم آگاهی دارند و ارتباط بین كاراكترها و ماجرای فیلم را می دانند.

به گونه ای كه اگر امتحانی از آنها گرفته شود با نمراتی درخشان قبول خواهند شد. این در حالی است كه والدین همین طرفداران نه تنها قادر به درك كتاب و فیلم هری پاتر نیستند بلكه در صورت گرفتن امتحان با نمراتی بد رد خواهند شد.

در امتحانی كه استودیو یونیورسال از دنیای جادوگری هری پاتر برگزار كرده است، این موضوع به خوبی نمایان شد. در حالی كه كودكان و نوجوانان از امتحانات هری پاتر سربلند بیرون آمدند، والدین آنها با كسب نمرات بسیار پایین شرمگین شدند.

جریمه این والدین تماشای 8 دی وی دی فیلم هری پاتر عنوان شده است.

گفتنی است، استودیو یونیورسال از 8 جولای پارك تفریحی هری پاتر را در اورلاندو راه اندازی خواهد كرد.


ویدیو مرتبط :
هشتمین کتاب هری پاتر با نام «هری پاتر و فرزند نفرین شده» و فیلم جدید این مجموعه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هشتمین «هری پاتر» نوشته می‌شود؟


تاسیس یک وبسایت به تب نوشته شدن هشتمین جلد مجموعه کتاب‌های «هری پاتر» اثر جی.کی. رولینگ دامن زد.