اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وقتی مدیران احمدی نژاد، حاضر به پس دادن بیت المال نیستند! / از 40 دستگاه اتوموبیل تا iPad و ...



اخبار ,اخبار سیاسی , دانشگاه احمدی نژاد

 

اخبار سیاسی - وقتی مدیران احمدی نژاد، حاضر به پس دادن بیت المال نیستند! / از 40 دستگاه اتوموبیل تا iPad و ...

در شرایطی که هنوز سرانجام هدایای خارج شده از موزه ریاست جمهوری و ماجرای هدیه 16 میلیاردی نهاد ریاست جمهوری احمدی نژاد به دانشگاه احمدی نژاد در آخرین روزهای دولت دهم، مشخص نشده است، شنیده های خبرنگار حکایت از آن دارد که این دست اتفاقات و حوادث مشابه در این زمینه چندان اندک نیست!

در شرایطی که هنوز سرانجام هدایای خارج شده از موزه ریاست جمهوری و ماجرای هدیه 16 میلیاردی نهاد ریاست جمهوری احمدی نژاد به داشنگاه احمدی نژاد در آخرین روزهای دولت دهم، مشخص نشده است، شنیده های خبرنگار «انتخاب» حکایت از آن دارد که این دست اتفاقات و حوادث مشابه در این زمینه چندان اندک نیست!

 نزدیک به 40 دستگاه اتوموبیل مربوط به مدیران نهاد ریاست جمهوری دولت احمدی نژاد همچنان در اختیار این افراد است.

همچنین تعداد زیادی «آی پد» iPad ، سیم کارت و ... در اختیار مدیران نهاد ریاست جمهوری است که هنوز به بیت المال بازگردانده نشده است.

این درحالی است که مدتی است، پیگیری ها برای بازپس گیری بدون تنش بیت المال، آغاز شده است.

قابل ذکر است، موارد مشابه - و البته قابل انتشار - توسط مدیران دولت های نهم و دهم در وزارت خانه های مختلف و به اشکال متنوع وجود دارد که در صورت بازگردانده نشدن بیت المال توسط این افراد، «انتخاب» طی هفته های آتی به بخشی از این حوادث کم سابقه اشاره خواهد کرد.

وزیری که ماشین دولت را هم نمی دهد!
پیش از این برخی منابع خبری گزارش داده بودند که « یكی از وزرای دولت احمدی نژاد پس از ادغام چند وزارتخانه و گذشت 3 سال از پایان مسئولیتش در كابینه دهم، همچنان از امكانات وزارتخانه منحل شده از جمله یك دستگاه پرشیا و یك دستگاه زانتیا به منظور شخصی استفاده می‌كند.»

به گزارش انتخاب به نقل از جمهوری اسلامی؛ «این فرد نه تنها پس از پایان مسئولیتش امكانات مذكور را به وزارتخانه تازه تأسیس دولت قبل تحویل نداد بلكه در دولت جدید هم از این امكانات استفاده می‌كند و از قرار معلوم حاضر به تحویل آنها نیست. وی در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان حامی مالی گروه خاصی در جریان اصولگرا مطرح بود و در دولت نهم و 2 سال اول دولت دهم از نزدیكترین افراد به محمود احمدی نژاد و عضو مشهور حلقه نزدیك به وی بود.»

اخبار سیاسی - انتخاب

 


ویدیو مرتبط :
دغدغه دکتر احمدی نژاد در هزینه کرد از بیت المال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس/ وقتی استاد احمدی نژاد از بیت المال برای خود نوشابه میلیونی باز می کند



عکس/ وقتی استاد احمدی نژاد از بیت المال برای خود نوشابه میلیونی باز می کند

رپرتاژ آگهی استاد احمدی نژاد برای خودش از پول بیت المال بیش از صدمیلیون تومان خرج برداشت.

به گزارش انتخاب ؛ بازتاب نوشت: حمید بهبهانی استاد احمدی نژاد در کارشناسی ارشد و دکترا و وزیر راه وی در دولت نهم که پس از بازنشستگی از سوی رییس دولت به عنوان مدیرعامل شرکت ملی نفتکش منصوب شده، امروز آگهی بزرگی در روزنامه های پرتیراژ صبح کار کرد که به نظر می رسد هزینه چاپ آن بیش از صد میلیون تومان باشد که با توجه به امضای آگهی، به نظر می رسد از بیت المال پرداخت شده است.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

همچنین آرمان نوشت: شرکت ملی نفتکش ایران دیروز به بهانه واگذاری مدال طلا و گواهینامه تحقیقاتی و بین‌المللی یک موسسه خارجی به مدیرعامل خود (حمید بهبهانی وزیر سابق راه)، آگهی‌های میلیونی به روزنامه‌ها سفارش داد.

آگهی‌های تمام رنگی شرکت ملی نفتکش ایران دیروز در برخی از روزنامه‌های کثیرالانتشار کشور همچون روزنامه ایران و جام‌جم چشم هر خواننده‌ای را به خود جلب می‌کرد. در این آگهی که در روزنامه‌های کثیرالانتشار صبح ایران به صورت نیم صفحه منتتشر شده،

تصاویری از مدال طلا و گواهینامه تحقیقاتی و بین‌المللی کمبریج انگلستان مدیرعامل شرکت ملی نفتکش با تیتر درشت وجود دارد.همچنین در متن این آگهی‌ها آماده است: «جناب آقای دکتر حمید بهبهانی مشاور محترم رئیس‌جمهور و مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران، با خرسندی و تهنیت فراوان دریافت گواهی جامع از سوی مرکز مطالعات پژوهشی، تحقیقاتی و بین‌المللی بیوگرافی کمبریج انگلستان به عنوان استاد نمونه (اینترنشنال پروفشنال سال 2012 میلادی) که به پاس پژوهش، تحقیق و توسعه در حوزه مهندسی عمران از میان نفرات برتر دانشگاه‌های بین‌المللی جهان به جنابعالی اهدا گردیده را حضورتان صمیمانه تبریک عرض می‌نماییم.

هیات مدیره و کارکنان شرکت ملی نفتکش» هزینه انتشار آگهی در صفحه 4 روزنامه ایران حدود 19میلیون و 200 هزار تومان و در صفحه 4 روزنامه جام جم 20 میلیون و 400 هزار تومان است./انتخاب