اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وقتی قرار بود «فرانکی» هیولا باشد! +عکس


فیلم «غارتگر» یا «پردیتور» از اولین فیلم‌هایی بود که در بین تماشاگران ایرانی سبک علمی تخیلی که «آرنولد شوآرتزنگر» ستاره آن بود به نمایش گذاشت.

کافه سینما: فیلم «غارتگر» یا «پردیتور» از اولین فیلم‌هایی بود که در بین تماشاگران ایرانی سبک علمی تخیلی که «آرنولد شوآرتزنگر» ستاره آن بود به نمایش گذاشت.

اما جالب است بدانید که علاوه بر این بازیگر محبوب عضلانی و غول پیکر، یکی دیگر از نماد‌های سینمای اکشن دهه ۹۰، یعنی «ژان کلود وندام» نیز قرار بود در این فیلم نقشی داشته باشد. «استیو جانسون» که مسئول جلوه‌های ویژه این فیلم بوده‌ است، اخیرا در برنامه‌ای تلویزیونی با نام «شو هیولا‌ها»، کل ماجرا را تعریف کرده است.



 شکل اولیه «غارتگر» چیزی شبیه خرچنگ و به رنگ قرمز بود. وقتی «ون دام» به سر صحنه فیلمبرداری آمد و فهمید که باید در نقش هیولای فیلم بازی کند و نخواهد توانست مهارت‌های رزمی خود را به نمایش بگذارد، لب و لوچه‌اش آویزان شد.

 اما دو سه روز آن لباس را به تن کرد و به‌طور آزمایشی در جنگل‌های محل فیلمبرداری با ان دوید و بازی کرد. اما در ‌‌نهایت این نقش را «کوین پتر هال» بسکتبالیست بلند قد و درشت هیکل در لباسی جدبد که صد البته بهتر طراحی شده بود بازی کرد.


ویدیو مرتبط :
عکس های فرانکی در مانستر های

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس روز: کوئنترائو به خاطر این عکس مورد غضب مورینیو قرار گرفت?



کوئنترائو ,عکس کوئنترائو ,رئال,مورینیو,عکس موینیو

 

عکس روز: کوئنترائو به خاطر این عکس مورد غضب مورینیو قرار گرفت?

 

کوئنترائو ,عکس کوئنترائو ,رئال,مورینیو,عکس موینیو

 

مورینیو در دیدار با مالاگا هم نام کوئنترائو را در فهرست بازیکنان آماده اش قرار نداد

سایت گل- انتشار عکسی از فابیو کوئنترائو در حالی که سیگاری گوشه لبش قرار دارد، در جشن تولد 24 سالگی اش، این بازیکن پرتغالی را به دردسر انداخت

این درحالی است که مادریدی ها در ابتدای این فصل و با پرداخت 30 میلیون یورو این ستاره پرتغالی را به خدمت گرفتند و خیلی ها معتقدند که او در حد و اندازه های رئال بازی نمی کند.

اکنون و درچند بازی اخیر مورینیو نام او را در لیست بازیکنان آماده تیمش قرار نداده.ازجمله بازی با مالاگا و در دیدار امشب رئال مقابل ویارئال هم نامی از کوئنترائو در میان بازیکنان آماده مادریدی دیده نمی شود.

آیا دلیل خشم مورینیو ازستاره هم وطنش انتشار این عکس است؟ در این تصویر  که مربوط به جشن تولد کوئنترائو در رستوران توررلودونس مادرید است، رونالدو را در کنار کوئنترائو می بینید.

گل