اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وقتی دژاگه بازیکن تیم ملی آلمان بود +عکس


اشکان دژاگه زمانی عضو تیم ملی آلمان به شمار می رفت و مسعود اوزیل همبازی او بود. خبرآنلاین :اشکان دژاگه زمانی عضو تیم ملی آلمان به شمار می رفت و مسعود اوزیل همبازی او بود.


در سال 2009 تیم ملی زیر 21 سال آلمان قهرمانی جام ملت های اروپا را از آن خود کرد و در آن سال اشکان دژاگه و مسعود اوزیل دو ستاره تیم بودند. در این عکس یروم بواتنگ هم دیده می شود که در حال حاضر برای تیم ملی بزرگسالان آلمان بازی می کند. اوزیل در حال حاضر بازیکن رئال مادرید است و دژاگه عضو فولام انگلیس. دژاگه در حال حاضر عضو تیم ملی ایران هم هست.



ویدیو مرتبط :
کلیپی از Georg Grozer بازیکن تیم ملی والیبال آلمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: اشکان دژاگه در تیم ملی آلمان


بازیکن ملی پوش ایرانی در تیم های زیر 17، 18، 19، 20 و 21 سال آلمان بازی کرده است. نامه: بازیکن ملی پوش ایرانی در تیم های زیر 17، 18، 19، 20 و 21 سال آلمان بازی کرده است.

عکس: اشکان دژاگه در تیم ملی آلمان