اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وقتی دختر معاون وزیر، با مدرک فوق لیسانس دانشگاه آزاد عضو هیئت علمی دانشگاه معتبر می شود + سند



وقتی دختر معاون وزیر، با مدرک فوق لیسانس دانشگاه آزاد عضو هیئت علمی دانشگاه معتبر می شود + سند

در اقدامی تعجب برانگیز، دختر معاون یکی از وزارتخانه های مرتبط با «دانشجو» و دانشگاه، با مدرک فوق لیسانس دانشگاه آزاد، عضو هیئت علمی گروه زبان دانشگاه علم و صنعت شده است.

انتخاب : در اقدامی تعجب برانگیز، دختر معاون یکی از وزارتخانه های مرتبط با «دانشجو» و دانشگاه،  با مدرک لیسانس تغذیه و فوق لیسانس زبان دانشگاه آزاد، عضو هیئت علمی گروه زبان دانشگاه علم و صنعت شده است.

به گزارش خبرنگار «انتخاب» ، ط . م فرزند م . م معاون وزیر به سادگی به عضویت هیت علمی یکی از بهترین دانشگاه های کشور در آمده است.

موضوع قابل توجه آن است، که خانم ملاباشی با فوق لیسانس دانشگاه آزاد در رشته ی زبان آنهم در سال 88 و صرفاً با سابقه تدریس در یک آموزشگاه، موفق به کسب چنین عنوانی شده است.

ناگفته نماند که رشته ی تحصیلی ایشان در مقطع لیسانس علوم تغذیه است. این در حالی است که افراد زیادی با مدرک دکترا در صف عضویت در هیت های علمی دانشگاه های ازاد و غیره هستند./ انتخاب


 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


ویدیو مرتبط :
دانشگاه های آزاد و علمی کاربردی، مغازه های مدرک فروشی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افزایش 15درصدی حقوق کارمندان‌و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

هئیت امنا دانشگاه آزاد اسلامی تشكیل شد

افزایش 15درصدی حقوق کارمندان‌و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد

براساس مصوبه هیئت امنا دانشگاه آزاد اسلامی، در 31 استان کشور 31 هیئت امنا استانی دانشگاه آزاد تشکیل می‌شود.

به گزارش ایسنا، سومین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی عصر روز پنجشنبه با حضور آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی ـ رئیس هیئت امنا و سایر اعضا در واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

فرهاد دانشجو ـ رئیس دانشگاه آزاد پس از پایان جلسه 2 ساعت و نیم هیئت امنای این دانشگاه در جمع خبرنگاران حضور یافته و درباره فضای حاکم بر جلسه با بیان اینکه جلسه در فضای بسیار صمیمی و دوستانه و با حضور همه اعضای هیئت امنا برگزار شد، گفت: این جلسه چندین مصوبه داشت که مهمترین آنها تصویب افزایش 15 درصدی حقوق کارمندان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد و تصویب تشکیل هیئت امنای استانی و شرح وظایف آنها بود.

وی با ابراز خرسندی از فضای حاکم بر جلسه، این جلسه را متفاوت با جلسات قبلی دانست و تاکید کرد: در این جلسه رئیس و اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد نشان دادند که پشتیبان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: خوشحال هستم که از یک زمان گذری به خوبی گذشتیم و نشان می‌دهد که صبر و شکیبایی و اخلاق مداری نهایتا پاسخ می‌دهد، و افراد چون همه خوش نیت هستند خیرخواهی پاسخگو است و همه حول اخلاق حسنه می‌توانند به وحدت برسند.

دانشجو تاکید کرد: همه اعضای هیئت امنا در همه مباحث شرکت فعال و کارشناسانه کردند و نشان داد از قبل روی موضوعات کار کرده بودند.

وی با بیان اینکه یک رئیس دانشگاه طبیعتا دنبال یک همچین هیئت امنایی است که تا امروز کم داشتیم، ابراز داشت: جلسه بسیار خوب بود که الان احساس پشتیبانی خیلی بیشتری می‌کنم و فکر می‌کنم حالا با سرعت و دقت بهتری می‌توانیم روی بحث کیفیت کار کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در این جلسه از همه اعضای هیئت امنا احساس حمایت کردم، درباره دلیل تغییر رفتار برخی از اعضای هئیت امنا نسبت به گذشته که مورد سوال یکی از خبرنگاران قرار گرفت، اظهار داشت: همه اعضای هیئت امنا دنبال این هستند که دانشگاه آزاد رشد کند و از آنجایی که دانشگاه آزاد یک پروژه موفق نظام جمهوری اسلامی ایران است رشدش باعث خوشحالی همه مردم ایران و اعضای هیئت امنا می‌شود، اما لازم بود یک مقداری اعتماد به وجود بیاید که با صبر و شکیبایی، استدلال، منطق و پافشاری و خوش اخلاقی که ماها به خرج داده و خود را وارد دعواها و مباحث نکردیم این به همه ثابت شد که ما آمده‌ایم دانشگاه آزاد اسلامی را بهتر بسازیم و کارهایی که قبلا انجام شده و خوب بوده را ارج نهیم.

دانشجو با تقدیر از تلاش رسانه‌ها در اطلاع رسانی گفت که تلاش رسانه ها موجب شد که این اعتماد خیلی زودتر و عمیق‌تر ایجاد شود. که الحمدالله فضا خیلی خوب است دعا کنید که هیمنجور بماند.

وی با اشاره به مصوبه هیئت امنا درباره هیئت امنا استانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت که در این جلسه ترکیب، شرح وظایف و اختیارات هیئت امنا استانی دانشگاه آزاد اسلامی به بحث و بررسی گذاشته شد و با 6 رای مثبت از 9 رای به تصویب رسید.

دانشجو در این زمینه ادامه داد: این مصوبه (تشکیل هیئت امنا استانی) به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال می‌شود که پس از تصویب در این شورا براساس این مصوبه در 31 استان 31 هیئت امنا تشکیل خواهد شد و در هر استان یک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: براساس این مصوبه با تشکیل هیئت امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی اختیارات به هیئت امنا استانی واگذار و مستقل می‌شود و کنترل و نظارت به فعالیت واحدهای هر استان یکی از وظایف اصلی هیئت امنای استانی می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه با تشکیل هیئت امنای استانی ارتقای کیفیت آموزش و پژوهش امکانپذیرتر می‌شود، اظهار داشت: با تشکیل هیئت امنا استانی شاکله‌ واحد دانشگاه آزاد اسلامی به جای خود است و هیئت امنا مرکزی و سازمان مرکزی برکل مجموعه‌ها نظارت خواهد کرد.

دانشجو یادآور شد: در جلسه امروز افزایش 15 درصدی حقوق کارمندان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به سال قبل تصویب شد.

وی در همین زمینه ادامه داد: طی نامه‌ای از معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد خواستم که برای ایجاد عدالت، مطالعه تطبیقی روی دانشگاه‌های دولتی انجام دهند و راه‌هایی را ارائه دهند تا هیچ گونه بی‌عدالتی در پرداخت حقوق‌ها نباشد که امید است این موضوع هم در طول 4 یا 5 ماه آینده به نتیجه برسد و بتوانیم اعمال کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد درباره سایر مباحث این جلسه گفت: در این جلسه رسیدگی به بودجه سال 91 دانشگاه آزاد به کمیسیون دائمی ارجاع شد که پس از بررسی در این کمیسیون در جلسه بعدی هیئت امنا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دانشجو همچنین گفت که در این جلسه با مصوبه هیئت امنا اختیاراتی که باید به رئیس دانشگاه آزاد تفویض می‌شد، تفویض شد./ایسنا