اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وقتی آیپد و الاکلنگ ترکیب می شوند+عکس



اخبار گوناگون - وقتی آیپد و الاکلنگ ترکیب می شوند+عکس

"Rocking Pad" وسیله جدید است که گروهی از طراحان کره ای آن را آماده کرده اند. این وسیله در اصل تلفیقی از وسیله ای مانند الاکلنگ با آیپد است که این روزها بچه ها را به خود معتاد کرده است.

کودکان امروزی با گذشته بسیار تفاوت دارند، آن ها از نسل رایانه هستند و برای سرگرم شدن همیشه به دنبال یک وسیله مانند تلفن همراه یا تبلت می گردند و کمتر به دنبال بازی های قدیمی در پارک مانند الاکلنگ یا سرسره بازی می روند به همین دلیل پزشکان احتمال آن را می دهند تا نسل آینده مریضی های بیشتری داشته باشند.

ایده های مختلفی برای تحرک دادن به بچه ها ارائه شده است و برخی از آن ها مانند دستگاه های "کینکت" یا " move" به بازار عرضه شده است اما این دستگاه ها به کنسول مخصوص نیاز دارند و کمتر مورد توجه قرار گرفته اند ولی همچنان طراحان به دنبال جنب و جوش دادن به کودکان هستند.

اخبار,اخبار گوناگون,طراحی اسباب بازی های جدید,تصاویر Rocking Pad


"Rocking Pad" وسیله جدید است که گروهی از طراحان کره ای آن را آماده کرده اند. این وسیله در اصل تلفیقی از وسیله ای مانند الاکلنگ با آیپد است که این روزها بچه ها را به خود معتاد کرده است. کودکان باید با فعالیت کردن و انجام بازی هایی مانند الا کلنگ، بازی خود را در آیپد هم پیش ببرند.

اخبار,اخبار گوناگون,طراحی اسباب بازی های جدید,تصاویر Rocking Pad


این وسیله به مانند الاکلنگ از دو صندلی در انتهای یک میله قرار گرفته است البته قابلیت انعطاف برای صندلی ها تعبیه گشته، در محل قرار گرفتن میله روی اهرم یک صفحه دیجیتال بزرگ قرار دارد که بازی محبوب کودکان را نشان می دهد. هر بازیکن باید با تکان خورد و سرگرم شدن با الاکلنگ بازی ویدیونی خود را نیز پیش ببرد.

این دستگاه همچنین قابلیت اتصال به وسیله دیجیتال شما را دارد تا بازی ها محدود به حافظه دستگاه نباشد. این بازی می تواند به صورت تک نفره یا گروهی باشد و درس کار گروهی رابه بچه ها می آموزند همچنین فعالیت کرده و با محیط اجتماعی نیز آشنا می شوند.

اخبار,اخبار گوناگون,طراحی اسباب بازی های جدید,تصاویر Rocking Pad

 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
‫ویرایش عکس عروس داماد ( ترکیب بندی و زیباسازی عکس )‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترکیب نقاشی با واقعیت این می شود! / عکس


ترکیب نقاشی و زندگی واقعی