اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وقاحت تهوع آور آمریکا: از حماس می خواهیم پرتاب موشک را متوقف کند، زیرا این موشک ها شهروندان اسرائیلی را در خطر قرار می دهد!



اخبار,اخبار بین الملل ,وزارت امور خارجه آمریکا

 

اخبار بین الملل - وقاحت تهوع آور آمریکا: از حماس می خواهیم پرتاب موشک را متوقف کند، زیرا این موشک ها شهروندان اسرائیلی را در خطر قرار می دهد!

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا بدون محکوم کردن حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به یک مدرسه سازمان ملل متحد در بیت حانون که تعداد زیادی کودک نیز در میان آنان بود، گفت: من از حماس می خواهم پرتاب موشک را متوقف کند زیرا این موشک ها شهروندان اسرائیلی را در خطر قرار می دهد.

سخنگوی وزارت خارحه آمریکا در اظهاراتی وقاحت آمیز گفت: من از حماس می خواهم پرتاب موشک را متوقف کند زیرا این موشک ها شهروندان اسرائیلی را در خطر قرار می دهد.

به گزارش انتخاب ؛ سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا بدون محکوم کردن حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به یک مدرسه سازمان ملل متحد در بیت حانون که تعداد زیادی کودک نیز در میان آنان بود، گفت:ما درباره آنچه که در بیت حانون اتفاق افتاده است نگران هستیم.

ماری هارف گفت:ما درباره آنچه که در بیت حانون اتفاق افتاده نگران هستیم اما باید حقیقت مشخص شود.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در عین حال گفت: من نمی توانم تاییدکنم حماس از مدرسه سازمان ملل که هدف قرار گرفته است به عنوان محلی برای پرتاب موشک استفاده می کرد.

پیش از این، اوباما نیز بدون اشاره به جنایات اسرائیل گفته بود که این رژیم حق دارد از خود دفاع کند! وی همچنی گفته بود که از نتانیاهو درخواست کرده «کمتر افراد غیرنظامی کشته شود»!

اخبار بین الملل - انتخاب

 


ویدیو مرتبط :
هدق قرار دادن موشک های حماس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آمریکا: ایران موشک هایی با برد بالا به حماس می دهد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

آمریکا: ایران موشک هایی با برد بالا به حماس می دهد

آمریکا از قصد ایران برای انتقال موشک هایی با برد بالا و چند صدکیلومتری به حماس خبر داد.

به گزارش عصر ایران، روزنامه آمریکایی ورلدتریبون به نقل از شماری از مقامات واشنگتن نوشت: ایران متعهد شده است به جنبش مقاومت اسلامی (حماس) مستقر در غزه، موشک های دوربرد بدهد.

مقامات آمریکایی گفته اند ایران قصد دارد موشک هایی با برد صدها کیلومتر در اختیار حماس در منطقه غزه قرار بدهد.

این مقامات اضافه کرده اند: این موشک ها می توانند به هر جایی در اسرائیل برسند و هر منطقه ای در اسرائیل را مورد هدف قرار بدهند.

ورلد تریبون اضافه کرد: در جنگ اخیر اسرائیل علیه غزه معروف به جنگ 8 روزه، گروه های حماس و جهاد اسلامی در غزه، موشک های دو مرحله ای از نوع " فجر 5 " را به سمت اسرائیل شلیک کردند.

برد این موشک ها 75 کیلومتر است و گروه های فلسطینی توانستند با استفاده از آنها، شهرهای تل آویو و قدس را مورد هدف قرار بدهند.

شهرهای تل آویو و قدس پس از 20 سال مورد هدف موشک قرار گرفتند و صدای آژیرهای خطر در این دو شهر، به صدا در آمد.

به گفته مقامات آمریکایی، ایران همچنین موشک های "فجر 3" با برد 43 کیلومتر را در اختیار حماس قرار داده است.ایران هم اکنون موشک های زلزال و شهاب 3 را نیز در اختیار دارد که برد آنها به 2 هزار کیلومتر می رسد.

طول هر موشک فجر 5 به 6 متر و نیم و وزن آن به 915 کیلوگرم می رسد. یک کلاهک جنگی 90 کیلومگرم نیز در این نوک این موشک قرار دارد. ضریب خطای این موشک ، یک کیلومتر است./عصرایران