اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وعده ای دیگر برای استقلال و پرسپولیس


وزیر ورزش و جوانان از برگزاری نشست های مشترك مسئولان وزارت اقتصاد و دارایی برای خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس خبر داد.

روزنامه کیهان: وزیر ورزش و جوانان از برگزاری نشست های مشترك مسئولان وزارت اقتصاد و دارایی برای خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس خبر داد.

محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان از نشست های مشترك مسئولان وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان خصوصی سازی با كارشناسان این وزارتخانه پیرامون خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد و گفت: طرفداران این دو تیم مردمی منتظر اخبار خوشی در این خصوصی باشند.

وی ادامه داد: در ماه های اخیر تلاش كردیم وضعیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار دهیم كه در این خصوص به نتایج بسیار خوبی هم دست یافتیم.

عباسی با بیان اینكه بررسی ها نشان می داد كه بحث واگذاری باشگاه ها ممكن است با چالش های بسیار مواجه شود، اظهار داشت: با وجود تصویب دولت برای واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی قدم های خوبی با همكاری سازمان خصوصی سازی در این زمینه برداشته شده است.

عباسی در خصوصی نشست های داخلی كارشناسان وزارت ورزش و جوانان اظهارداشت: زیان ده بودن و وجود اشكالات و ابهامات فراوان در صورت های مالی، شفاف نبودن اموال و دارایی ها، دریافت نكردن حق پخش تلویزیونی و بسیاری مشكلات دیگر از جمله مواردی بود كه فراروی این امر مهم قرار داشت.

 خوشبختانه با نشست هایی كه با كارشناسان و مسئولان وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان خصوصی سازی برگزار شده است، تلاش شده این ابهامات با راهكارهای قانونی برطرف شود.


عباسی درحالی چندمین بار از خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس خبر می دهد كه طی سال های گذشته هم شعارهایی از این دست از سوی مسئولان خصوصی سازی و... شنیده شده اما هیچ كدام تاكنون رنگ واقعیت به خود نگرفته است.


ویدیو مرتبط :
بازی استقلال پرسپولیس و تشویق لیدر متعصب استقلال و همراهی هواداران تیفوسی استقلال ....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس؛ دیدار استقلال و پرسپولیس


دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس بعدازظهر جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.