اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وضعیت 56 داوطلب در تهران معلوم نیست


معاون سیاسی استانداری تهران گفت: وضعیت بررسی صلاحیت ۵۶ داوطلب اعلام نشده و شورای نگهبان همچنان در حال بررسی صلاحیت آنهاست.

خبرگزاری ایلنا: معاون سیاسی استانداری تهران گفت: وضعیت بررسی صلاحیت ۵۶ داوطلب اعلام نشده و شورای نگهبان همچنان در حال بررسی صلاحیت آنهاست.

سید شهاب الدین چاوشی با اشاره به بررسی صلاحیت داوطلبان استان تهران عنوان کرد: طبق آمار اعلام شده در استان تهران در 6 حوزه انتخابیه 1261 نفر تایید صلاحیت شدند به عبارت دیگر 54 درصد داوطلبان رد و 46 درصد آنها تایید صلاحیت شدند.

وی افزود: در شهر تهران هم 1133 نفر تایید صلاحیت شدند.

معاون سیاسی استانداری تهران در مورد اسامی برخی که هنوز وضعیت صلاحیت‌شان به آنها اعلام نشده است، گفت: هنوز وضعیت بررسی صلاحیت 56 نفر از داوطلبان مشخصا اعلام نشده و شورای نگهبان همچنان در حال بررسی صلاحیت این افراد است.

خاطرنشان می‌شود در اطلاعیه‌ شورای نگهبان در مورد آخرین مرحله بررسی صلاحیت‌ها آمده است: به استناد تبصره 3 از بند 2 ماده واحده مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌توانند ظرف مدت 3 روز از تاریخ 94/11/17 تا 94/11/19 و در وقت اداری به آدرس تهران، اتوبان بسیج- بلوار هجرت - میدان شهید مطهری - ورزشگاه تختی یا در استان‌ها به دفاتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان‌های مربوط مراجعه و پس از دریافت فرم، شکایت خود را تنظیم و پس از تحویل، رسید دریافت کنند.


ویدیو مرتبط :
چیششش اینم آب تصفیه شده تهران حالا معلوم نیس میكروبه رف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اجرای طرح آتش‌نشانان داوطلب در تهران



 

اجرای طرح آتش‌نشانان داوطلب در تهران

 

رئیس خانه شهریاران جوان خبر داد:

اجرای طرح آتش‌نشانان داوطلب در تهران


سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران پیش از این موضوعی را با عنوان آتش‌نشانان داوطلب، دنبال می‌کرد تا بتواند به جوانانی که علاقه‌مند به آموزش‌های ایمنی و آتش‌نشانی هستند، آموزش‌های لازم را ارایه کند.

رئیس خانه شهریاران جوان از اجرای طرح آتش نشانان داوطلب، تشکیل شبکه انسانی از نیروهای متخصص در حوزه ایمنی شهری و همچنین تشکیل تیم های مدیریت بحران از نیروهای آموزش دیده در طرح آتش نشانان داوطلب خبر داد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا، «حامد عبدالهی»، رئیس خانه شهریاران جوان در تشریح پروژه آتش‌نشانان داوطلب ، ابراز داشت: سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران پیش از این موضوعی را با عنوان آتش‌نشانان داوطلب، دنبال می‌کرد تا بتواند به جوانانی که علاقه‌مند به آموزش‌های ایمنی و آتش‌نشانی هستند، آموزش‌های لازم را ارایه کند.
وی هدف از اجرای مجدد این طرح را ارایه خدمات در زمان وقوع حادثه ، از سوی آتش نشانان داوطلب عنوان کرد.
به گفته رئیس خانه شهریاران جوان، مدیریت فرهنگی و اجتماعی شهرداری در سال جاری با توجه به تجربیات سال های گذشته از این طرح، در سال جاری نیز با شیوه ای جدید پروژه آتش نشانان داوطلب را با همکاری خانه شهریاران جوان اجرا خواهد کرد.
عبداللهی با اشاره به امضای تفاهم نامه میان خانه شهریاران جوان و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ، یادآور شد: در این تفاهم نامه تاکید شده است که هزار نفر از شهریاران جوان به عنوان آتش نشانان داوطلب، آموزش های لازم برای خدمات رسانی در مواقع ضروری را ببینند.
رئیس خانه شهریاران جوان مدت این تفاهم نامه را شش ماه خواند و ابراز داشت: پس از طی کلاس‌های آموزشی، گواهینامه ای به آتش نشانان داوطلب اعطا خواهد شد و با برگزاری مانورهایی، این افراد می توانند آموخته های خود را در مرحله اجرا نیز آزمایش کنند.
وی با اشاره به برنامه خانه شهریاران جوان برای سازمان دهی و انتخاب آتش نشانان داوطلب و جوان، برگزاری کلاس های آموزشی و همکاری با سازمان آتش نشانی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، این افراد برای آموزش های تکمیلی و تشکیل یک شبکه انسانی از کسانی که در حوزه های ایمنی شهری آموزش دیده اند، آماده می شوند.
عبداللهی در پایان یادآور شد: قرار است در مواقع خطر و با کمک آتش نشانان داوطلب، تیم های مدیریت بحران تشکیل شود....../تحلیل:ایلنا