اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وضعیت 3 دختر دانش آموز مدرسه شین آباد وخیم شد


نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت سه دانش آموز مدرسه شین آباد تذکر داد و گفت: وضعیت این ۳ دختر به گونه ای وخیم است که باید حتما به خارج از کشور اعزام شوند.

خبرگزاری ایلنا:  نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت سه دانش آموز مدرسه شین آباد تذکر داد و گفت: وضعیت این ۳ دختر به گونه ای وخیم است که باید حتما به خارج از کشور اعزام شوند.

نادر قاضی پور با استناد به اصل سوم قانون اساسی در همین زمینه اظهار داشت: باید هر چه زودتر زمینه اعزام این سه دانش آموز به خارج از کشور فراهم شود.

قاضی پور ادامه داد: بدانید که وضعیت ۳ دانش آموز این مدرسه که دختر هم هستند وخیم است و باید به آنها رسیدگی شود.

این نماینده مجلس در پایان خطاب به لاریجانی گفت: شما به عنوان رئیس مجلس و من به عنوان رئیس مجمع نمایندگان ارومیه باید با هماهنگی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی زمینه اعزام به خارج این سه دختر دانش آموز را فراهم کنیم.


ویدیو مرتبط :
دگلمه دختر دانش آموز برای خیرین مدرسه سار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکارچی دختربچه‌ها به زودی اعدام می‌شود/ آزار 9 دختر دانش آموز در راه مدرسه




 اخبار حوادث  - شکارچی دختربچه‌ها به زودی اعدام می‌شود/ آزار 9 دختر دانش آموز در راه مدرسه

حــــکم 4 بار اعدام و 20 سال زندان مردی که در پوشش راننده سرویس مدرسه و با تهدید چاقو، دختربچه‌ها را مورد تجاوز قرار می کرد، در دیوان عالی کشور تایید و قطعی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مرد شیطان صفتی به نام ابوالفضل دختربچه هایی را که صبح مقابل خانه‌شان در انتظار سرویس مدرسه ایستاده بودند، با این عنوان که سرویس مدرسه خراب شده و به همین علت او به جای راننده به دنبال آنها آمده است، سوار خودرویش می‌کرد و پس از اجرای نقشه شومش و سرقت طلا و جواهرات، آنها را رها می‌کرد.

او پس از دستگیری توسط ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ به آزار 9 دختربچه هفت تا 13 ساله اعتراف کرد و پس از محاکمه در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران از سوی قاضی اصغرزاده و 4 مستشارش، به چهار بار اعدام و 99 ضربه شلاق به جرم آزار دختربچه‌ها، 15 سال زندان به جرم آدم‌ربایی و پنج سال زندان و 74 ضربه شلاق به جرم سرقت از قربانیان کوچک محکوم شد.

در نهایت این حکم در شعبه 16 دیوان عالی کشور تایید شد و به شعبه اجرای احکام دادسرای امور جنایی فرستاده شد و قرار است به زودی به مرحله اجرا درآید.

اخبار حوادث - باشگاه خبر نگاران