اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وضعیت مدارس در 8 اسفند اعلام شد


رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که در روز 8 اسفند (فردای روز انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی ) هیچ مدرسه‌ای در هیچ مقطعی تعطیل نیست.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که در روز 8 اسفند (فردای روز انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی ) هیچ مدرسه‌ای در هیچ مقطعی تعطیل نیست.

علیرضا جدایی به انتشار برخی اخبار مبنی بر تعطیلی مدارس حوزه رای‌گیری در روز هشتم اسفند برای شمارش آرای انتخابات واکنش نشان داد و افزود: روز هشتم اسفندماه هیچ مدرسه‌ای در تهران و سایر نقاط کشور در هیچ مقطعی به دلیل برگزاری انتخابات و یا شمارش آرا تعطیل نیست.

وی افزود: در این روز مدارس باز هستند و به فعالیت‌های آموزشی و تربیتی خود به روال عادی می‌پردازند.

جدایی درباره مدارس مجری انتخابات به ویژه در شهر تهران که ممکن است به دلیل کثرت رای‌دهندگان ، کار شمارش آرا در آنها به طول انجامد نیز گفت: کار شمارش آرا و بستن صندوق‌های رای در مدارس مجری انتخابات در شهر تهران باید به گونه‌ای باشد که هیچ گونه وقفه‌ای در فعالیت آموزشی این مدارس ایجاد نکند؛ بنابراین در این روز هیچ مدرسه‌ای در هیچ مقطعی در شهر تهران نیز تعطیل نخواهد بود.


ویدیو مرتبط :
تولدت مبارک اسفند ماهی-تولد به وقت 19 اسفند برای وضعیت واتساپ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اطلاعیه درباره وضعیت مدارس در اسفند ماه


معاون وزیر آموزش و پرورش با اعلام تقویم زمانی حضور دانش‌آموزان در مدارس در اسفند ماه گفت: کلیه مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی تا روز چهارشنبه 28 اسفند ماه دایر هستند.

خبرگزاری ایسنا: معاون وزیر آموزش و پرورش با اعلام تقویم زمانی حضور دانش‌آموزان در مدارس در اسفند ماه گفت: کلیه مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی تا روز چهارشنبه 28 اسفند ماه دایر هستند.

محمد دیمه‌ور با بیان اینکه تمامی دانش‌آموزان تا روز چهارشنبه 28 اسفند ماه دایر هستند و دانش آموزان باید در کلاسهای درس حضور داشته باشند، گفت: تقویم آموزشی تابع تقویم رسمی کشور است، لذا تعطیللات نوروز امسال دانش آموزان از 29 اسفند آغاز می‌شود.

او از مدیران مدارس خواست تا طبق تقویم آموزشی برنامه‌ریزی کنند، چراکه مدارس باید تا آخرین روز کاری دایر باشند و آموزش ادامه داشته باشد.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان از غیبت غیر موجه در روزهای پایانی سال خودداری کنند و خانواده‌ها نیز بر حضور فرزندانشان در مدارس تاکید داشته باشند و به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که به آموزش دانش آموزان لطمه وارد نشود.

به گفته دیمه‌ور، همچنین با دانش آموزانی که در روزهای پایانی و نزدیک به تعطیلات غیبت غیرموجه داشته باشد، طبق دستورالعمل انضباطی برخورد می‌شود.

همچنین مسعود ثقفی، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران نیز با بیان اینکه بر اساس تقویم رسمی کشور، آخرین روز قبل از آغاز تعطیلات، چهارشنبه (28 اسفند ماه) است، گفت: کلیه مدارس تا پایان روز بیست و هشتم اسفند دایر هستند و هیچ مدیری حق تعطیلی کلاس‌ها را ندارد.

وی با تاکید بر اینکه مدیران مدارس حق تعطیلی زودهنگام مدارس قبل از 28 اسفند ماه را ندارند، اظهار کرد: بر اساس تقویم آموزشی و تقویم رسمی کشور، تمامی مدارس تهران تا روز 28 اسفند دایر است و نه تنها معلمان، بلکه مدیران نیز نباید نسبت به تعطیلی زودهنگام مدارس و کلاس‌ها اقدام کنند و هیچ دلیلی برای این تعطیلی پذیرفته نمی‌شود.