اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وضعیت زائران ایرانی در آتش سوزی کربلا


مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: در آتش سوزی امروز صبح کربلا به زائران ایرانی آسیبی نرسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان: مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: در آتش سوزی امروز صبح کربلا به زائران ایرانی آسیبی نرسیده است.

محسن نظافتی، با اشاره به وقوع آتش سوزی در کربلا، اظهار کرد: ساعت پنج صبح امروز یک مورد آتش سوزی در بازار کربلا به وقوع پیوست و تعدادی از مغازه ها دچار حریق شدند.

وی در ادامه افزود: در این آتش سوزی به هیچ یک زائران ایرانی آسیبی نرسیده است و همه زائران در سلامت کامل به سر می برند.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت در پایان گفت: آتش سوزی مذکور بر اثر اتصال برق روی داده است.


ویدیو مرتبط :
حادثه جدید در منا/ آتش سوزی چادر زائران مصری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وقوع ۵ انفجار در کربلا/ داعش مسئولیت انفجارها را پذیرفت/ وضعیت سلامتی زائران ایرانی / واکنش وزارت امورخارجه ایران



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


اخبار بین الملل -وقوع ۵ انفجار در کربلا/داعش مسئولیت انفجارها را پذیرفت/زائران ایرانی در سلامت کامل

وی تصریح کرد: خوشبختانه انفجارهای امروز در میسر و محل اسکان زائران ایرانی نبوده است و تمام زائران ایرانی در سلامت کامل به‌سر می‌برند.

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: تعداد انفجارهای امروز در کربلا به ۵ مورد رسید که خوشبختانه این انفجارها در مسیر زائران ایرانی نبود.

محسن نظافتی در گفت‌وگو با فارس گفت:‌ آمار انفجارها در کربلای معلی تا این لحظه به 5 مورد رسیده است که یکی از این انفجارها در خارج از شهر و 4 مورد دیگر در حوالی انفجار اولیه در باب‌ بغداد رخ داده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه انفجارهای امروز در میسر و محل اسکان زائران ایرانی نبوده است و تمام زائران ایرانی در سلامت کامل به‌سر می‌برند.

داعش مسئولیت حملات تروریستی امروز کربلا که منجر به شهادت 20 نفر شد را پذیرفت.

به گزارش فارس، داعش مسئولیت حملات تروریستی امروز کربلا را پذیرفت.

کربلای معلا در آستانه ماه محرم، امروز شاهد ۵ انفجار تروریستی بود که در نتیجه آن بیش از ۲۰ نفر شهید شدند.

این حملات و انفجارهای بغداد پس از موفقیت‌های اخیر ارتش عراق و مردم علیه تروریست‌ها رخ داد.

 -------------------------------

 

سازمان حج: زانران ایرانی در عراق سالمند
 واحد مرکزی خبر - مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به وقوع حوادث تروریستی در کربلا و حومه این شهرمقدس گفت: این انفجارها در مسیر زائران ایرانی نبود.

محسن نظافتی افزود: هیچ یک از حوادث تروریستی اتفاق افتاده امروز در کربلا، در محدوده تردد و اسکان زائران ایرانی نبود و همه زائران ایرانی عتبات در سلامت کامل به سر می برند. 

 

 -------------------------------

 

 

محکومیت انفجارهای تروریستی کربلا از سوی ایران

 

به گزارش فارس، مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه انفجارهای تروریستی در شهر مقدس کربلا را به شدت محکوم و با دولت و مردم عراق به خصوص خانواده‌های قربانیان این حوادث تروریستی ابراز همدردی کرد.

افخم با اعلام حمایت قاطع جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت عراق در مبارزه با پدیده شوم تروریسم، حفظ وحدت و همبستگی همه اقشار و طوایف مختلف عراق، اراده مستحکم دولت و مردم و ارتش این کشور برای مقابله جدی با تروریسم و عوامل تفرقه انگیز را موجب خنثی شدن توطئه‌های جاری در عراق و منطقه دانست.

وی همچنین خواستار اتخاذ موضع قاطع مجامع بین‌المللی در محکومیت دور جدید عملیات تروریستی و بمبگذاری در شهرهای مختلف عراق شد.

اخبار بین الملل - فارس،واحدمرکزی خبر