اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وضعیت تعطیلی مدارس در 23 بهمن ماه


مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: آموزش و پرورش شهر تهران برنامه ای برای تعطیلی مدارس شهر تهران در روز چهارشنبه 23 بهمن ماه ندارد و تمامی مدارس در همه مقاطع تحصیلی در این روز باز است.

خبرگزاری مهر: مسعود ثقفی مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران درباره تعطیلی مدارس شهر تهران در روز چهارشنبه با توجه به قرار گرفتن این روز بین دو  روز تعطیلی گفت: آموزش و پرورش شهر تهران برنامه ای برای تعطیلی مدارس شهر تهران در روز چهارشنبه 23 بهمن ماه ندارد و تمامی مدارس در همه مقاطع تحصیلی در این روز باز است.

وی ادامه داد: تنها در صورتی مدارس تعطیل می شود که دولت روز چهارشنبه را تعطیل عمومی اعلام کند، در غیر این صورت تمامی مدارس در این روز باز هستند و دانش آموزان موظف به حضور در کلاسهای درس خود هستند.


ویدیو مرتبط :
تعطیلی مدارس فردا شنبه 23 دی 96

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وضعیت تعطیلی مدارس در 21 بهمن


رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: مدارس شهر تهران در روز شنبه 21 بهمن ماه تعطیل نیست.

خبرگزاری مهر: رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: مدارس شهر تهران در روز شنبه 21 بهمن ماه تعطیل نیست.

علی فرهادی با بیان این مطلب گفت: وزارت آموزش و پرورش هیچ برنامه ای برای تعطیلی مدارس در روز شنبه 21 بهمن ماه ندارد و مدارس در این روز دایر است.

وی افزود: دانش آموزان برنامه روز عادی تعطیلی خود را در روز شنبه خواهند داشت.

به گفته فرهادی البته چنانچه دولت تصمیماتی مبنی بر تعطیلی روز شنبه داشته باشد آموزش و پرورش نیز از آن تبعیت کرده و بر اساس اعلام دولت، مدارس تعطیل  می شود.