اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وضعیت تعطیلی مدارس در 21 بهمن


رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: مدارس شهر تهران در روز شنبه 21 بهمن ماه تعطیل نیست.

خبرگزاری مهر: رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: مدارس شهر تهران در روز شنبه 21 بهمن ماه تعطیل نیست.

علی فرهادی با بیان این مطلب گفت: وزارت آموزش و پرورش هیچ برنامه ای برای تعطیلی مدارس در روز شنبه 21 بهمن ماه ندارد و مدارس در این روز دایر است.

وی افزود: دانش آموزان برنامه روز عادی تعطیلی خود را در روز شنبه خواهند داشت.

به گفته فرهادی البته چنانچه دولت تصمیماتی مبنی بر تعطیلی روز شنبه داشته باشد آموزش و پرورش نیز از آن تبعیت کرده و بر اساس اعلام دولت، مدارس تعطیل  می شود.


ویدیو مرتبط :
تعطیلی مدارس به علت آلودگی هوا !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وضعیت تعطیلی مدارس در 11 بهمن


رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس کشور روز چهارشنبه ۱۱ بهمن دایر است و برنامه‌ای برای تعطیلی مدارس نداریم.

خبرگزاری فارس:  رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس کشور روز چهارشنبه ۱۱ بهمن دایر است و برنامه‌ای برای تعطیلی مدارس نداریم.

علی فرهادی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در خصوص «وضعیت دایر یا تعطیل بودن مدارس در روز چهارشنبه ۱۱ بهمن به دلیل قرار گرفتن بین دو روز تعطیل» اظهار داشت: مدارس کشور روز چهارشنبه ۱۱ بهمن دایر است و هیچ برنامه‌ای برای تعطیلی مدارس نداریم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مدارس کشور روزهای پنج‌شنبه تعطیل است، زنگ «انقلاب» به طور همزمان در ساعت ۹:۳۳ صبح روز چهارشنبه ۱۱ بهمن در مدارس کشور نواخته می‌شود.

سه‌شنبه ۱۰ بهمن به مناسبت روز ولادت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام و روز ولادت امام جعفر صادق (ع)، تعطیل عمومی است و روزهای پنج‌شنبه نیز مدارس کشور تعطیل است به همین دلیل روز چهارشنبه ۱۱ بهمن، بین دو روز تعطیلی قرار گرفته است.