اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وضعیت ترافیک تهران در اولین برف پاییزی



اخبار,اخباراجتماعی , اخبار , حجم ترافیک خودروها در تهران

بارش اولین برف پاییزی در پایتخت، تراکم و افزایش حجم ترافیک خودروها در برخی معابر را در پی داشت.

 پل طبقاتی آیت‌الله صدر مسیر شرق به غرب از خیابان قیطریه تا تونل نیایش، مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید همت از بلوار دهکده المپیک تا بزرگراه اشرفی اصفهانی، مسیر غرب به شرق بزرگراه علامه جعفری از بزرگراه شهید باکری تا بزرگراه شهید ستاری، مسیر غرب به شرق بزرگراه آیت‌الله حکیم از بزرگراه شهید ستاری تا خیابان آزادگان، مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید باکری از بزرگراه علامه جعفری تا بزرگراه شهید فهمیده و مسیر شمال به جنوب بزرگراه بسیج از میدان شهید کلاهدوز تا شهرک قصر فیروزه با ترافیک سنگینی مواجه است.


اخباراجتماعی  -  ایسنا 


ویدیو مرتبط :
بارش برف در اقلید اولین برف پاییزی سال 94 مدرسه فرهنگیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: اولین برف پاییزی در تهران


بامداد 14 آبان ، اولین برف پاییزی در ارتفاعات شمال تهران ، هر چند اندک بر فراز کوه ها نشست. این عکس ، ساعت 7 و سی دقیقه صبح امروز در منطقه دارآباد گرفته شده است.

عصر ایران: بامداد 14 آبان ، اولین برف پاییزی در ارتفاعات شمال تهران ، هر چند اندک بر فراز کوه ها نشست. این عکس ، ساعت 7 و سی دقیقه صبح امروز در منطقه دارآباد گرفته شده است.