اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وضعیت بازار بزرگ تهران در روز شنبه


رئیس مجمع صنوف تولیدی و خدمات فنی تهران از بازگشت فعالیت بازار بزرگ تهران به حالت عادی از صبح امروز شنبه خبر داد.

خبرگزاری مهر: رئیس مجمع صنوف تولیدی و خدمات فنی تهران از بازگشت فعالیت بازار بزرگ تهران به حالت عادی از صبح امروز شنبه خبر داد.

علی فاضلی از آغاز به کار بازار بزرگ تهران خبر داد و گفت: از ساعت 8 و 15 دقیقه صبح امروز شنبه، بازار روند عادی کار خود را در پیش گرفته است و هم اکنون 70 درصد بازار باز است.

رئیس مجمع صنوف تولیدی و خدمات فنی تهران افزود: 30 درصد مابقی نیز به صورت معمول در روزهای عادی، ساعت 10 صبح مغازه‌های خود را بازگشایی می‌کنند و بر این اساس تا ساعت 10 صبح امروز، حتما بازار به صورت کامل باز خواهد بود.

وی تصریح کرد: هم اکنون در صنف طلافروشان هستم و قاطبه این صنف و بازاریان، بر سر کار خود مستقر شده‌اند و جای نگرانی نیست.

به گفته فاضلی، نیروهای امنیتی در کنار نیروهای بسیج اصناف، تامین امنیت واحدهای صنفی را صورت خواهند داد، ولی در کف بازار حضور ندارند و با بسیج اصناف همکاری می کنند.



بازار تهران حال و هوای پلیسی دارد؟


خبرگزاری فارس: رئیس شورای اصناف کشور با تاکید بر اینکه بازار تهران روال عادی دارد اظهار داشت: کلیه صنوف کشور از صبح امروز فعالیت‌ خود را از سر گرفته‌اند.
 
قاسم نوده فراهانی در تشریح وضعیت فعلی بازار تهران اظهار داشت: براساس بیانیه‌ای که روز چهارشنبه منتشر شده است و برای مقابله با اهداف خاصی که اغتشاش‌گران به دنبال آن هستند بازارهای کل کشور و کلیه واحدهای صنفی از صبح امروز به روال عادی برگشته و فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: بازاریان هیچ گاه به دنبال اخلال در مسائل نبوده‌اند و همواره یار و یاور انقلاب بوده‌اند.

رئیس شورای اصناف کشور در واکنش به این سؤال که گفته می‌شود بازار امروز حالت پلیسی دارد گفت: وقتی گروهی اغتشاش‌گر با مواد آتش‌زا سعی می‌کردند تا بازاریان را به رعب و وحشت بیاندازند باید نیروهای امنیتی در بازار حضور داشته باشند تا اخلال‌گران و اغتشاش‌گران نتوانند از فضای سالم و پاک بازار سوء استفاده کنند.
 


ویدیو مرتبط :
انفجار جمعیت در بازار بزرگ تهران چند روز مانده به عید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وضعیت بازار بزرگ تهران در روز پنج شنبه


گزارش میدانی از سطح شهر تهران نشان از فعالیت طبیعی اکثر بازار های تهران و داد و ستد و حضور طبیعی مردم دارد.

خبرگزاری مهر: گزارش میدانی از سطح شهر تهران نشان از فعالیت طبیعی اکثر بازار های تهران و داد و ستد و حضور طبیعی مردم دارد.

 بر پایه مشاهدات عینی نشان می دهد که کسبه و فعالین بازار امروز پنجشنبه در راسته بازار بزرگ تهران فعالیت طبیعی خود را داشتند این در حالی است که فعالیت بازار تهران در روزهای پنج شنبه به صورت نیمه تعطیل است.

در همین حال کسبه و اهالی بازار در سبزه میدان و بازار کفاش ها  در حجره های خود مشغول عرضه کالاهای خود به مردم هستند.


کسبه و فعالین بازار در سه راه امین حضور تهران نیز مشغول داد و ستد  هستند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

یکی از کسبه حوالی سه راه امین حضور تهران اعلام کرد هم اکنون مغازه ها در این مکان باز است و مشکلی وجود ندارد.

چند تن از فعالان بازار و کسبه  نسبت به بی توجهی مسئولین اقتصادی دولتی به بازار کالا گلایه داشتند.

از سویی دیگر صرافی های حوالی میدان فردوسی و منوچهری و چهارراه استانبول مشغول فعالیت هستند اما به صورت رسمی اقدام به خرید و فروش ارز و سکه طلا نمی کنند.