اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وضعیت استان‌های آذری‌ نشین آرام است


فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تجمعات روز گذشته در استان‌های آذری‌نشین کشور، گفت: از همکاری مردم تشکر می‌کنم و در حال حاضر وضعیت در این مناطق آرام است.

خبرگزاری مهر: فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تجمعات روز گذشته در استان‌های آذری‌نشین کشور، گفت: از همکاری مردم تشکر می‌کنم و در حال حاضر وضعیت در این مناطق آرام است.

سردار حسین اشتری صبح سه شنبه در حاشیه نشست معاونان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سراسر کشور، گفت: در نشست امروز که با حضور تمامی معاونان مبارزه با سرقت از سراسر استان‌های کشور برگزار شد، علاوه بر بررسی عملکرد معاونت سرقت استان‌ها، برنامه‌های لازم برای آمادگی هر چه بیشتر و پیشگیرانه‌تر در بحث سرقت انجام شد.

وی افزود: در هفت ماهه نخست امسال شاهد کاهش میزان سرقت بودیم تا جایی که برابر آمار ۷ درصد در زمینه سرقت در سراسر کشور شاهد کاهش بودیم و این روند همچنان تا پایان سال ادامه دارد.

فرمانده ناجا گفت: در حال حاضر ۷۵ درصد سرقت‌های کشور در ۱۴ استان که به عنوان استان‌های هدف شناسایی شده‌اند، رخ می‌دهد و پس از راه‌اندازی قرارگاه مبارزه با سرقت، شاهد بهبود وضعیت سرقت و افزایش کشفیات سرقت بوده‌ایم.

سردار اشتری درباره وضعیت تجمعات روز گذشته در برخی استان‌های غربی نیز گفت: پلیس در چنین مواردی در حد وظیفه ذاتی خود و بر اساس مصوبه شورای تامین وارد موضوع می‌شود. در اعتراضاتی که روز گذشته در برخی از شهرهای استان‌های غربی به وقوع پیوست، مردم این شهرها نقطه‌نظرات و اعتراضاتی نسبت به یکی از برنامه‌های پخش شده از رسانه ملی داشتند که هم باید اعتراضات مردم شنیده شود و هم توجیهات دست‌اندرکاران آن برنامه تلویزیونی را بشنویم.

وی گفت: شرکت‌کنندگان در تجمعات دیروز همکاری خوبی با پلیس داشتند و در ساعت مقرر، محل تجمع را ترک کردند ولی متاسفانه تعدادی از افراد سودجو قصد سوءاستفاده از این وضعیت را داشتند اما با همکاری مردم و سعه‌صدر ماموران پلیس، خوشبختانه تجمعات دیروز بدون درگیری پایان گرفت. در حال حاضر نیز وضعیت شهرهای غربی و آذری‌نشین آرام گزارش شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.


ویدیو مرتبط :
یه کنسرت آرام بخش و غمگین و مشتی آذری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیش‌بینی وضعیت هوا در روزهای آینده/دمای 17 استان به زیر صفر می‌رسد



اخبار,اخبار اجتماعی,هواشناسی

 

اخبار اجتماعی - پیش‌بینی وضعیت هوا در روزهای آینده/دمای 17 استان به زیر صفر می‌رسد

مدیر کل پیشگیری و هشدار سریع سازمان هواشناسی با تشریح آخرین پیش بینی‌ها از وضعیت آب و هوای کشور طی دو روز آینده از ورود سامانه بارشی از روز یکشنبه خبر داد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: تحلیل نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که طی دو روز آینده در اغلب مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی خواهد بود و دمای هوا نیز افزایشی نسبی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه افزایش دما از روز شنبه در سواحل شمالی کشور محسوس تر خواهد بود، افزود: در برخی از مناطق سواحل غربی دریای خزر نیز وزش باد گرم پیش بینی شده است.

مدیر کل پیشگیری و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور از روز یکشنبه خبر داد و گفت: این سامانه بارشی در شمال غرب و غرب کشور با ابرناکی، بارش باران، برف و وزش باد شروع شده و تا اواخر وقت روز یکشنبه نیمه غربی کشور را فرا می‌گیرد.

وظیفه با بیان اینکه بر اساس پیش بینی‌ها در روز جمعه کمینه دمای 17 استان کشور به زیر صفر خواهد رفت، اظهار کرد: در این بین استان چهارمحال و بختیاری با دمای 9- به عنوان سردترین استان کشور و خوزستان و هرمزگان با بیشینه دمای 23 درجه سانتی گراد گرمترین استان‌های کشور در روز جمعه خواهند بود.

وی درباره آخرین وضعیت جوی در تهران نیز گفت: بر این اساس برای تهران در روزهای جمعه و شنبه به ترتیب بیشینه دمای 13 و 14 درجه و کمینه دمای 3 و 4 درجه سانتیگراد پیش بینی شده و آسمان این استان نیز در روز جمعه صاف و در پاره‌ای از نقاط با غبار صبحگاهی همراه خواهد بود.

اخبار اجتماعی - ایسنا