اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وضعیت آب و هوای آخر هفته



اخبار,اخبار اجتماعی ,سازمان هواشناسی

به گفته وی از جمعه بعدازظهر و طی روز شنبه پدیده غالب در نیمه شرقی کشور وزش باد شدید خواهد بود که می تواند در پاره ای نقاط موجب گردوخاک و کاهش دید افقی می شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت آب و هوای کشور را تشریح کرد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی گفت: طی روز چهارشنبه بارش باران و برف در شمال غرب و شمال شرق کشور پیش‌بینی می شود و در سایر نواحی نیمه شمالی کشور انتظار بارش‌های پراکنده را داریم.

وی با اشاره به افزایش میزان بارش باران و برف در روز پنجشنبه در شمال غرب، سواحل شمالی، دامنه و ارتفاعات البرز، گفت: بارش باران و برف در روز جمعه در شرق خزر، شمال شرق و شرق و برخی مناطق مرکزی ادامه خواهد یافت و در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه خلیج فارس و روز جمعه دریای عمان و همچنین دریای خزر از پنج شنبه شب و روز جمعه مواج پیش‌بینی می شود.

به گفته وی از جمعه بعدازظهر و طی روز شنبه پدیده غالب در نیمه شرقی کشور وزش باد شدید خواهد بود که می تواند در پاره ای نقاط موجب گردوخاک و کاهش دید افقی می شود.

مدیرمرکز پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به اینکه وضعیت آسمان تهران در روز پنجشنبه ابری و بارش پراکنده در ارتفاعات بارش برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود، افزود: حداقل و حداکثر دمای آن نیز 3 و 13 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود. همچنین در روز جمعه آسمان پایتخت نیمه ابری و در ارتفاعات بارش پراکنده بتدریج کاهش ابر و وزش باد خواهد بود که حداقل و حداکثر دما 0 و 10 پیش‌بینی می‌شود.
اخبار اجتماعی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
وضعیت آب و هوای تایباد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیش‌بینی وضعیت هوای آخر هفته



اخبار,اخبار اجتماعی , هواشناسی

 

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران پراکنده در ارتفاعات پایتخت طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد.

احد وظیفه در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی طی امروز و فردا جوی آرام در غالب مناطق کشور حاکم است که پیامد آن افزایش آلاینده های جوی در شهر های صنعتی خواهد بود و از بعد اظهر فردا و روز جمعه با نفوذ جریانات سرد شمالی به ویژه سواحل دریای خزر و شمال شرق بارش در این نواحی و بخش هایی از شرق و دامنه های مرکزی و شرقی البرز رخ خواهد داد.

به گفته وی، این سامانه در روز شنبه نیز باعث بارش پراکنده در سواحل شمال شرق شده و به تدریج از کشور خارج می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: روز جمعه به سبب وزش باد انتظار می رود از میزان غلظت آلاینده های جوی به طور موقت کاسته شود.

وظیفه اظهار داشت: فردا آسمان تهران صاف در پاره ای نقاط همراه با غبار محلی و اوایل شب همراه با افزایش ابر و در ارتفاعات بارش پراکنده و گاهی وزش باد است. بیشینه و کمینه دما ی پایتخت با یک درجه افزایش به ۱۰ و ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

اخبار اجتماعی - مهر