اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وضعیت‌سلامت‌عمومی‌میرحسین‌‌موسوی



میرحسین موسوی , بستری شدن موسوی در بیمارستان

وضعیت‌سلامت‌عمومی‌میرحسین‌‌موسوی

میرحسین موسوی برای چکاپ دوره ای پزشکی و ام آر ای به مرکز پزشکی نور منتقل و پس از انجام آزمایش های لازم به منزل خود بازگردانده شد.

اوایل ماه رمضان سال جاری میرحسین موسوی به علت پاره ای از مشکلات قلبی و داخلی و بدحالی ناشی از آن، به مدت ۱۰ روز در بیمارستان سینا بستری شد.

این  دوره درمان نهایتا با تایید پزشکان مبنی بر سلامت جسمی و بهبود  کامل بیماری و انجام تمام معاینات و بررسی های لازم پایان یافت و میرحسین به همراه همسرش زهرا رهنورد بار دیگر به خانه منتقل شدند.

با دستور پزشکان، چکاپ میرحسین باید در مدت زمان های مشخص صورت گیرد که اولین چکاپ و معاینات روز گذشته با همکاری ماموران در  موعد مقرر با حضور پزشکان معتمد انجام شده است.

وضعیت سلامت عمومی میرحسین موسوی مناسب است./منبع: کلمه/سایت تدبیر و امید

 


ویدیو مرتبط :
آخرسوتی.میرحسین موسوی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نگرانی میرحسین موسوی از وضعیت جسمی زهرا رهنورد



اخبار ,اخبار سیاسی ,میرحسین موسوی

 

اخبار سیاسی - نگرانی میرحسین موسوی از وضعیت جسمی زهرا رهنورد

میرحسین موسوی و زهرا رهنورد در ملاقات با دختران خود سختی های این روزها را از عنایات الهی دانستند.

به گزارش روزنو به نقل از منابع خبری، دختران میرحسین موسوی چهارشنبه هفته گذشته نیز همچون هفته های اخیر در ساختمان مجاور منزل و در حضور ماموران امنیتی با والدین خود ملاقات کردند.

 

رفتار ماموران در این دیدار و در حضور خانواده مناسب و جو ملاقات آرام گزارش شده است.

 

در این ملاقات موسوی و رهنورد اتفاقات و شرایط پیش آمده و همچنین صبر در برابر سختی ها را عنایت الهی دانسته و دعا کردند که به یاری خدا بتوانند در مسیر راست باقی بمانند.

 

بر اساس این گزارش اگرچه حال روحی نخست وزیر دوران دفاع مقدس و دکتر رهنورد در این ملاقات خوب توصیف شده اما فشار خون و ضربان قلب خانم رهنورد هنوز به حالت عادی برنگشته که میرحسین موسوی نسبت به این مساله ابراز نگرانی کرده است

اخبار سیاسی - روزنو