اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وزیر کشور: قاچاقچیان مواد مخدر اعدام شوند


وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در بازدید از مرکز نگهداری و درمان معتادان اخوان واقع در ملارد کرج گفت: قاچاقچیان مواد مخدر باید به دار مجازات آویخته شوند و قوه قضاییه هیچ رحمی نباید در برخورد با این افراد داشته باشد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در بازدید از مرکز نگهداری و درمان معتادان اخوان واقع در ملارد کرج گفت: قاچاقچیان مواد مخدر باید به دار مجازات آویخته شوند و قوه قضاییه هیچ رحمی نباید در برخورد با این افراد داشته باشد.

عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه این بازدید افزود: در دنیا فشار هست که چرا ما قاچاقچیان را اعدام می‌کنیم، علت این است که مواد مخدر یک درآمد و گردش مالی چندهزار میلیاردی دارد و این قاچاقچیان از اشرارند و به شبکه های تروریستی کمک می‌کنند و پول می دهند.

جمع آوری 10 هزار معتاد در تهران ظرف یکی دو ماه

وی با اشاره به اینکه در کشور 750 هزار معتاد در حال درمان هستند گفت: بیش از 90 درصد موارد را مردم در مراکز درمانی کمک می کنند و باید مددجویان نیز خودشان در امر بهبودشان مشارکت داشته باشد.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: قرار است سه مرکز دیگر در تهران راه اندازی کنیم، ظرف یکی دوماه می‌توانیم تا 10 هزار معتاد را در تهران جمع آوری کنیم و از سم زدایی و ترک گرفته تا مهارت آموزی را برای آنها انجام دهیم.


ویدیو مرتبط :
وزیر کشور از سود افسانه ای قاچاقچیان مواد مخدر می گوید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعدام 5 نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در یزد



اعدام قاچاقچیان مواد مخدر ,قاچاقچیان مواد مخدر

اعدام 5 نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در یزد

پنج نفر به اتهام حمل هروئین و مرفین در زندان مرکزی یزد به دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش  فارس به نقل از دادگستری استان یزد، م - خ به اتهام حمل 66 کیلو و 750 گرم مرفین، ن - م به اتهام مشارکت در حمل 20 کیلو مرفین و م - ش به اتهام مشارکت در حمل 20 کیلوگرم مرفین دستگیر و همگی از طرف دادگاه انقلاب اسلامی خاتم به اعدام و مصادره اموال به استثنای هزینه‌های متعارف زندگی محکوم شده بودند.

همچنین م - م و م- الف به اتهام مشارکت در حمل 118 کیلوگرم هروئین فشرده و 258 کیلوگرم تریاک دستگیر و از طرف دادگاه انقلاب اسلامی شهرستان خاتم به اعدام محکوم شده بودند.

لازم به ذکر است که تقاضای تخفیف مجازات این پنج نفر برای 2 مرتبه از سوی کمیسیون عفو قوه قضائیه رد شد و در نهایت با تأیید حکم اعدام آنها از سوی دادستانی کل کشور صبح روز پنج‌شنبه 11 مهرماه جاری در زندان مرکزی یزد اعدام شدند./فارس