اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وزیر کشور عازم ژنو شد


عبدالرضا رحمانی فضلی به‌منظور شرکت در اجلاس کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان عازم ژنو شد.

خبرگزاری فارس: به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور امروز، یکشنبه 25 خرداد به‌منظور شرکت در اجلاس کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان عازم ژنو شد.

بر اساس این گزارش، ایران تاکنون همکاری‌های تنگاتنگی را با کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان داشته است و براین اساس هم بارها از سوی این کمیساریا در اجلاس‌های بین‌المللی از نقش انسان دوستانه و حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر شده است.


ویدیو مرتبط :
توافق ژنو از زبان صالحی وزیر سابق احمدی نژاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیدار وابستگان نظامی 10 کشور با وزیر دفاع ایران در کیش



 

دیدار وابستگان نظامی 10 کشور با وزیر دفاع ایران در کیش

 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دیدار وابستگان نظامی 10 کشور از آسیا و آمریکای لاتین ابراز امیدواری کرد که برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی دفاعی زمینه را برای گسترش روابط دفاعی میان جمهوری اسلامی ایران با کشورهای دوست و برادر فراهم کند.

به گزارش مهر، در حاشیه پنجمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی هوانوردی کیش وابستگان نظامی مقیم ایران با سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که وابستگان نظامی کشورهای آذربایجان، سوریه، هندوستان، الجزایر، عمان، افغانستان، ونزوئلا، ژاپن، اندونزی و ترکیه حضور داشتند، سرهنگ مهمان سلیمان‌اف وابسته نظامی جمهوری آذربایجان به نمایندگی از حاضرین ضمن ابراز خرسندی نسبت به دیدار وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مراتب قدردانی خود و سایر وابستگاه نظامی را از فراهم کردن شرایط حضور در نمایشگاه بین‌المللی هوایی و هوانوردی اعلام و ابراز امیدواری کرد روابط فیمابین روز به روز گسترش یابد.

همچنین سردار وحیدی نیز در این دیدار طی سخنانی ابراز امیدواری کرد که این برنامه‌ها زمینه را برای گسترش روابط دفاعی میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای دوست و برادر حاضر در این نشست را فراهم کند.../مهر