اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وزیر کشور ، سخنان احمدی نژاد را تکرار کرد: چه کسی می‌گوید از عمر دولت یک سال مانده؟



یکی تایید می کند ، دیگری تأویل و تفسیر به غیر!

وزیر کشور ، سخنان احمدی نژاد را تکرار کرد: چه کسی می‌گوید از عمر دولت یک سال مانده؟ / شاید مدیران همین دولت سکاندار دولت بعدی باشند!

پس از اظهارنظر جنجال برانگیز احمدی نژاد که «چه کسی گفته امسال سال پایانی دولت است» ، برخی مدیران زیر مجموعه رییس جمهور یا به تکرار این سخن پرداخته و برخی نیز با تفسیر متفاوت، چنین برداشت کردند که منظور احمدی نژاد ، «ادامه تفکر دولت های او» بوده است.

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

انتخاب : پس از اظهارنظر جنجال برانگیز احمدی نژاد که «چه کسی گفته امسال سال پایانی دولت است» ، برخی مدیران زیر مجموعه رییس جمهور یا به تکرار این سخن پرداخته و برخی نیز با تاویل و تفسیر به غیر، چنین برداشت کردند که منظور احمدی نژاد ، «ادامه تفکر دولت های او» بوده است.

به گزارش  «انتخاب» ؛ اما در این میان ، وزیر کشور دولت دهم که از قضا وزیر دفاع دولت نهم نیز بوده، با تکرار این سخن احمدی نژاد ، اضافه کرده است: شاید همین مدیران و استانداران که در این دولت مشغول خدمت رسانی هستند در دولت بعدی هم سکاندار امور باشند.

نجار که بحث بر سر برناری وی بارها به گوش رسیده است ، دلیلی هم برای این بخش از سخنانش دارد: اصل شایسته سالاری همین است.

وزیر کشور که در مراسم معارفه برادر وزیر مسکن به عنوان استاندار اردبیل ، حضور پیدا کرده بود ، سخنانی دیگری بر زبان راند که بخش هایی از آن در پی می آید:

* برخی می‌گویند دولت در سال آخر سست شده و انگیزه کار و تلاش سالهای قبل را ندارد ما بیشتر از سالهای قبل فعال هستیم و دولت نیز بصورت شبانه روزی در خدمت مردم است.

* دولت خود بر ای جابجایی‌ها تصمیم گرفته و انتظار این است که همه نمایندگان و مسئولان از استاندار جدید حمایت کنند چرا که با همدلی و یکدلی و تعامل حداکثری رشد و توسعه امکان پذیر است درغیر این صورت مردم در این برهه صدمات شدیدی را متحمل خواهند شد.

* وقتی به گذشته نگاه می‌کنیم در می‌یابیم که وضعیت بهتر از سالهای گذشته شده اگر چه کمبودهایی هم در زمینه‌های مختلف داریم اما با ید اذعان کرد که کشور روبه پیشرفت است و این حاصل کار خدمتگزاران نظام بوده باید به این موفقیت ببالیم و به آن افتخار کنیم چون دشمن دنبال مایوس کردن ملت ما است البته هر جا دشمن خواسته ملت ایران را مایوس کند با پیشرفت و موفقیت ملت روبرو شده و این نشانگر ان است که دشمن نتوانسته است عقیده و اعتقاد قلبی ما را منحرف کند./انتخاب

 


ویدیو مرتبط :
چرا پسر وزیر کشور دولت احمدی نژاد فوتبالیست نشد؟؟؟؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی نژاد: از کجا می‌دانید یکسال تا پایان عمر دولت مانده؟



با حضور در تلویزیون

احمدی نژاد: از کجا می‌دانید یکسال تا پایان عمر دولت مانده؟ / می خواهند به زور به ملت بگویند که اشتباه کردید احمدی نژاد را انتخاب کردید/ اگر می خواهید رییس جمهور شوید ، چرا قصد دارید خود را به ملت تحمیل کنید

برخی می خواهند به زور به ملت بگویند که اشتباه کردید احمدی نژاد را انتخاب کردید/ حتی یک لحظه هم احساس نکردم که بالاتر از یک نوکر و جاروکش برای مردم ایران هستم/ اگر می خواهید رئیس جمهور شوید، چرا قصد دارید خود را به ملت تحمیل کنید این گونه رفتارها متعلق به ملت ایران نیست./ بالاخره عاملان خرابی اوضاع بازار را به ملت معرفی می کنیم و حتما این قائله را جمع و جور خواهیم کرد./  با پر کردن انبارهایشان از ارز، التهاب کاذب در کشور ایجاد کردند/ نباید در زمینه هسته ای از جنبش عدم تعهد به نفع خودمان بهره برداری کنیم

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب : محمود احمدی نژاد سه شنبه شب در گفت و گوی زنده تلویزیونی با مردم به سئوالات مجری این برنامه (مرتضی حیدری) پاسخ گفت.

بخش هایی از این اظهارات در پی می آید:

* عده ای مدام انتقاد کردند که چرا برای برگزاری این اجلاس خرج های هنگفت کردید، چرا از ماشین‌های مجلل استفاده کردید؟ ، اگر ما می خواهیم طراز کشورمان را جهانی کنیم، باید هزینه هایش را بپردازیم البته ما خود دنبال اشرافی گری نبوده و نیستیم اما باید بهترین امکانات را در اختیار شرکت کنندگان این اجلاس قرار می دادیم آنها باید از بهترین ماشین ها استفاده می کردند.

* عده ای مدام به ما فشار آوردند که از اجلاس بهره برداری خاصی کنیم که زیر بار نرفتیم، ما نباید در زمینه هسته ای از جنبش عدم تعهد استفاده و آن را خرج بهره برداری خود کنیم، این درست نیست.

* برنامه‌های اجرایی برای ایجاد چنین ساختاری را تهیه کرده‌ایم. در این راستا به زودی رایزنی‌های خود را آغاز می‌کنیم و کارهایی که در این زمینه تهیه کرده‌ایم را به مرور به اطلاع مردم می‌رسانیم.

* رسانه‌های غربی و استکباری استاد کار فضاسازی هستند و از ما خیلی قوی‌ترند و 15 روز قبل از برگزاری اجلاس هم خیلی‌ها تردید داشتند که کشورهای عضو نم در این اجلاس شرکت کنند.

* با عنایت خدا ما به مکه رفتیم، حرف‌ها و گفت و گوهایی شد و تحلیلی که ایران در خصوص مسایل منطقه و جهان ارایه کرد، بسیاری از کشورهای عضو متوجه شدند که باید به ایران بیایند.

* سیاست خارجی به گونه ای است که هر کسی نباید راه بیفتد و هرروز حرف بزند این غلط است زیرا دولت مسوول سیاست خارجی است و این موضوع را دنبال می‌کند.

* این که هر کسی تریبون به دست آورد، یک نیش و توهین به این همسایه و یا سایر همسایه ها بزند، بد است و دنیا بداند که دولت چنین سیاست‌هایی را قبول دارد.

* ــ یه نیش به این همسایه... یه نیش به اون همسایه... دنیا بداند دولت اینها را قبول ندارد. ما با همه دوستیم... یه دولت هست قبولش نداریم. با یه دولت هم رابطه نداریم. بعضی‌ها دخالت بیجا می‌کنند در سیاست خارجی. متوجه نمی‌شوند. رسانه‌ها حق ندارند به مسئولان کشور توهین کنند.

* ــ عربستان را دوست داریم. چرا دشمن باشیم؟!

* از کجا می دانید یک سال مانده به پایان عمر دولت؟ چه کسی گفته؟

* حکومت جهانی وقتی برپا بشود همه در آن مشارکت دارند. حکومت فردی نیست. معنا ندارد بگوییم یک نفر... او پرچمدار است.

* آنهایی که بر روی سند چشم انداز کار کردند دریافت کاملی از ملت ایران نداشتند چراکه براساس این سند ایران باید در 1404 در منطقه اول شود این در حالی است که ما از هم اکنون توانسته ایم حرف اول را در منطقه بزنیم، داروهای متعددی تولید می کنیم، ماهواره هوا می کنیم.

* برخی با پر کردن انبارهایشان از ارز التهاب کاذب در کشور ایجاد کردند، البته برخی از همکاران من نیز در زمینه التهاب در بازار اشتباه کردند و خود من بارها به آنها تذکر دادم اما آنها هنگامی متوجه شدند که اقتصاد کشور ضربه خورده بود.

[در پاسخ به سئوالی در مورد پایان دوره سکوت] شاید در آینده خاطراتی از این دوران بگویم.

* بنده با دو نرخی شدن ارز مخالفم و معتقدم با اضافه شدن ارز بیشتر در باتلاق فرو می رویم.

* چرا برخی به ملت توهین می کنند.برخی می خواهند به زور به ملت بگویند که اشتباه کردید احمدی نژاد را انتخاب کردید.

* حتی یک لحظه هم احساس نکردم که بالاتر از یک نوکر و جاروکش برای مردم ایران هستم.

* اگر می خواهید رئیس جمهور شوید، چرا قصد دارید خود را به ملت تحمیل کنید این گونه رفتارها متعلق به ملت ایران نیست.

* بالاخره عاملان خرابی اوضاع بازار را به ملت معرفی می کنیم و حتما این قائله را جمع و جور خواهیم کرد.

* برخی از همکاران من نیز در زمینه التهاب در بازار اشتباه کردند و خود من بارها به آنها تذکر دادم اما آنها هنگامی متوجه شدند که اقتصاد کشور ضربه خورده بود.

*ارز 3 هزار تومانی جنگ روانی است.مشکلاتی در عرصه اقتصاد وجود دارد اما اینگونه نیست که عده ای تا ابد گرانی را به مردم تحمیل کنند.

* عده ای با مصاحبه ها و حرف های خود مانع از واردات خوراک دام در سال گذشته شدند.در این زمینه سر و صدای زیادی در کشور درست شد، البته معتقدم جو اقتصادی سال گذشته هم درست نبود و به بهانه یک تخلف فضای اقتصادی کشور را خراب کردند. معتقدم تخریب فضای کسب و کار صد برابر تخلف فساد مالی مضرتر بود./انتخاب