اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وزیر همجنس گرای انگلیس با یک پسر!


وزیر دفاع انگلیس که یک جوان انگلیسی به نام مایکل بلاک را در تمامی سفرهای خارجی خود به همراه داشته است ، در سفر به کشورهای مختلف در هتل محل اقامت خود وی را اسکان داده است و به هیچ وجه از او جدا نمی شده است .

وزیر دفاع انگلیس که یک جوان انگلیسی به نام مایکل بلاک را در تمامی سفرهای خارجی خود به همراه داشته است ، در سفر به کشورهای مختلف در هتل محل اقامت خود وی را اسکان داده است و به هیچ وجه از او جدا نمی شده است .

مایکل بلاک نه در استخدام وزارت دفاع انگلیس بوده است و نه در بخش تشریفات وزارت خارجه این کشور کار می کرده است و اکنون سئوالات متعددی پیش آمده است که این جوان بیست هفت ساله انگلیسی چه ارتباط ویژه ای با  فاکس وزیر دفاع انگلیس داشته است.



ویدیو مرتبط :
استعفای رهبر کلیسای انگلیس در اعتراض به ارتقاء درجه کشیش های همجنس گرا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نخست وزیر همجنس‌گرای لوکزامبورگ امروز ازدواج می‌کند



اخبار,اخباربین الملل, نخست وزیر لوکزامبورگ

خاویر بتل Xavier Bettel نخست وزیر لوکزامبورگ که همجنس باز است امروز رسما با یک مرد دیگر ازدواج می کند.

او نخستین بار در اتحادیه اروپا و دومین بار در جهان است که رییس همجنس باز یک دولت با مردی دیگر ازدواج می کند. خاویر بتل 42 ساله و گوتیه دستنای Gauthier Destenay از جمله نخستین مردان همجنس بازی هستند که در لوکزامبورگ با یکدیگر ازواج می کنند. در ماه ژانویه ازدواج هم جنس بازان در لوکزامبورگ رسمی شد.


استیفن برن از دوستان قدیمی نخست وزیر لوکرامبورگ اعلام کرد:« همه افرادی که در این مراسم شرکت دارند رویکردی گرم و مثبت خواهند داشت .»


بتل - وکیلی که در 38 سالگی شهردار لوکزامبورگ شد - همواره درباره انحراف جنسی خود صریح بوده است . او خاطرنشان کرد معاونش در ائتلاف او نیز هم جنسباز است.


به گزارش خبرگزاری رویترز از لوکزامبورگ، پنج سال پیش یوآنا سیگورداردوتیر Johanna Sigurdardottir نخست وزیر وقت ایسلند نخستین رئیس هم جنسباز یک دولت در جهان بود که با یک هم جنسباز دیگر ازدواج کرد.


بتل 18 ماه پیش در پی پیروزی حزب راست میانه اش که به دوران قدرت 19 ساله ژان کلود یونکه پایان داد، در لوکزامبورگ به قدرت رسید . یونکه در حال حاضر ریاست کمیسون اروپا را در بروکسل بر عهده دارد.


سال گذشته پس از آن که پارلمان لوکزامبورگ به نهمین پارلمان اروپا تبدیل شد که راه را برای ازدواج همجنس بازان هموار کرد،‌ بتل اعلام کرد که از سال 2010 با دستنای - که یک معمار بلژیکی است - زندگی می کند . او گفت :« نمی خواهم زندگی خود را پنهان کنم.»

 

 اخبار  بین الملل  - واحدمرکزی خبر