اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وزیر علوم احضار شد


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری سه شنبه هفته جاری برای پاسخگویی به سئوالات پنج نفر از نمایندگان به مجلس فراخوانده شود.

خبرگزاری مهر: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری سه شنبه هفته جاری برای پاسخگویی به سئوالات پنج نفر از نمایندگان به مجلس فراخوانده شود.

براساس دستور جلسه هفته جاری کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شواری اسلامی، دکتر رضا فرجی دانا برای پاسخگویی به سئوالات، سلیمانی(دو فقره)، سلیمی، مددی، ثروتی و قاضی‌زاده هاشمی به نمایندگی از 12نفر روز سه شنبه 24 تیرماه به مجلس فراخوانده شد.
 
از وزیر آموزش و پرورش نیز جهت پاسخگویی به سؤالات مددی، اربابی، خانم بهمنی دعوت عمل آمده است.
 
همچنین در جلسه روز دوشنبه 23 تیرماه ، کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی برای بررسی مشکلات فنی و حرفه ای ها رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای را برای حضور در کمیسیون آموزش و ارایه گزارش دعوت کرده است.
 
همچنین در خصوص بومی شدن علوم انسانی و اسلامی شدن دانشگاهها از معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی جهت ارائه گزارش دعوت به عمل آمده است.
 
براساس این گزارش همچنین دراین روز بحث اقتصاد مقاومتی با حضور مرکز پژوهشها جمع بندی می شود.


ویدیو مرتبط :
ادعیه و اذکار مجرب احضار انسان و احضار محبت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نادارن وزیر علوم را بخاطر مدرک رحیمی احضار کرد



 

نادارن وزیر علوم را بخاطر مدرک رحیمی احضار کرد

 

منازعه الیاس نادارن و محمررضا رحیمی به دور تازه​ای رسیده و از مرز مصاحبه و سخنرانی علیه هم فراتر رفته و عملیاتی​تر شده است.

 

احضار وزیر علوم به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از سوی الیاس نادران برای بررسی مدرک تحصیلی معاون اول رئیس​جمهور، شاهدی بر این مدعاست.

امیر طاهرخانی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت وگو با خبرآنلاین، در پاسخ به اینکه وزیر علوم چه جوابی به سوال نادران داد؟، گفت: آقای دانشجو گفتند که از مدرک آقای رحیمی هیچ اطلاعی ندارند و باید این موضوع را بررسی کنند.

وی به نقل از وزیر علوم گفت که هیچ مدرکی از سوی رحیمی به هیات دولت و اداره فارغ التحصیلان وزارت علوم ارائه نشده و تا کنون هم وزیر علوم چگونگی اخذ مدرک علمی از سوی وی را بررسی نکرده است.

طاهرخانی افزود: آقای دانشجو در مقابل اصرار آقای نادران که می​پرسید بالاخره مدرک ایشان لیسانس است، یا فوق​لیسانس یا دکترا؟، گفت: من از هیچ کدام از مدارک ایشان اطلاعی ندارم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه نادران از پاسخ​های وزیر علوم قانع نشد، ادامه داد: نهایتا قرار بر این شد که آقای دانشجو مدارک تحصیلی آقای رحیمی و روند اخذ آنها را بررسی کرده و ظرف یکی دو هفته آینده گزارش نهایی خود را به مجلس ارائه دهد.

گفتنی است نادران پیش از این نیز از محمدمهدی زاهدی وزیر علوم دولت نهم درباره مدرک تحصیلی مرحوم علی کردان همین سوال را کرده بود و با همین پاسخ هم روبرو شده بود که مدرکی از وی در وزارت علوم نیست.../خبرآنلاین