اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وزیر صنعت در آستانه استیضاح/ 43 امضا برای استیضاح نعمت زاده



اخبار,اخبار سیاسی,طرح استیضاح نعمت‌زاده در مجلس


اخبار سیاسی - 43 امضا برای استیضاح نعمت زاده

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس از نهایی شدن طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس خبر داد.

سیدمحمد بیاتیان طراح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به کلید خوردن طرح استیضاح نعمت‌زاده در مجلس، گفت: طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در حال حاضر در مجلس کلید خورده که 43 تن از نمایندگان مجلس آن را امضا کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به اینکه 43 تن از نمایندگان مجلس از کمیسیون‌های مختلف طرح استیضاح نعمت‌زاده را امضا کرده‌اند، این طرح هم‌اکنون نهایی شده و فردا تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، اظهار داشت: امیدوارم طرح استیضاح وزیر صنعت در کمترین زمان و پیش از بررسی لایحه بودجه 93 در صحن علنی مجلس در دستور کار قرار بگیرد.

بیاتیان در گفت‌وگوی دیگری، گفته بود که طرح استیضاح وزیر صنعت، با امضای 10 تن از نمایندگان مجلس کلید خورده است.

نابسامانی بازار، گرانی کالاهای اساسی، تعطیلی واحدهای صنعتی و تولیدی، عدم اجرای برنامه مدون در راستای نجات صنعت کشور، اظهارنظرهای غیر کارشناسی و ایجاد تورم در بازار و به‌ خصوص بازار خودرو، واردات بی‌رویه خودرو و کالاهای لوکس خارجی، عدم حمایت از تولید ملی، استفاده از مدیران بازنشسته، ناکارآمد و مسئله‌دار، حذف مدیران باتجربه، عدم اعتقاد به استفاده از نخبگان جوان و به حاشیه‌ راندن نیروهای توانمند،

 

گستردگی وزارت صنعت و عدم توانایی وزیر با توجه به کهولت سن، عدم توجه به مناطق ویژه اقتصادی که هنوز عملیات‌ اجرایی آنها آغاز نشده، ناکارآمدی بسیاری از مدیران کل صنعت، معدن و تجارت و نیز عدم عزل آنها از مهمترین موارد طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت است.
اخبار سیاسی - تسنیم


ویدیو مرتبط :
استیضاح وزیر صنعت معدن تجارت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اوباما: از نامه 47 سناتور جمهوریخواه به مقامات ایرانی شرمسار شدم/ خطر استیضاح وزیر صنعت از بیخ گوش «نعمت‌زاده» گذشت (کاریکاتور)



 اوباما: از نامه 47 سناتور جمهوریخواه به مقامات ایرانی شرمسار شدم

اخبار,اخبارسیاسی,کاریکاتور


 خطر استیضاح وزیر صنعت در سال 93 از بیخ گوش «نعمت‌زاده» گذشت

اخبار,اخبارسیاسی,کاریکاتور

 

اخبار اجتماعی - قانون