اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«وزیر شعار ایران» راهی بیمارستان شد


محمود مرتضایی‌فر معروف به وزیر شعار و بنیان‌گذار تکبیر بعد از انقلاب در ایران بیش از 10 روز در بخش آی‌سی‌یو بستری است و وضعیت جسمانی مناسبی ندارد.

خبرگزاری فارس: محمود مرتضایی‌فر معروف به وزیر شعار و بنیان‌گذار تکبیر بعد از انقلاب در ایران بیش از 10 روز در بخش آی‌سی‌یو بستری است و وضعیت جسمانی مناسبی ندارد.

محسن مرتضایی‌فر فرزند محمود مرتضایی‌فر معروف به «وزیر شعار ایران»  اظهار داشت: وضعیت جسمانی پدر من از جمعه هفته گذشته رو به وخامت گذاشت که نخست در بیمارستان جم بستری شد و اکنون به بیمارستان میلاد منتقل شده است.



وی افزود: پزشکان معالج برای سومین بار پدرم را تحت عمل جراحی قرار دادند و  در حال حاضر ایشان در «آی سی یو» بستری است و شرایط جسمانی مناسبی ندارد.

مرتضایی‌فر در پایان از مردم خواست برای بهبودی حال پدرش دعا کنند.

 مرتضایی‌فر بنیان‌گذار تکبیر بعد از انقلاب بود و الله اکبر‌های او در بدو ورود امام خمینی (ره) در خاطره‌های انقلابیون ماندگار شد. وی بعدها به واسطه حضورش در تریبون نماز جمعه به «وزیر شعار» معروف شد.


ویدیو مرتبط :
در جلسه هیئت دولت ، ربیعی وزیر کار راهی بیمارستان شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرنگی‌ کار ایران راهی بیمارستان شد


قاسم رضایی ملی‌پوش وزن 96 کیلوگرم فرنگی ایران به دلیل بروز عفونت از ناحیه صورت راهی بیمارستان شد.

خبرگزاری فارس: قاسم رضایی ملی‌پوش وزن 96 کیلوگرم فرنگی ایران به دلیل بروز عفونت از ناحیه صورت راهی بیمارستان شد.



به گفته محمد بنا، پس از صحبت با مسئولان پزشکی کاروان ایران مشکل خاصی برای حضور رضایی در مسابقات وجود ندارد و تیم پزشکی در تلاش است تا وی را برای حضور در رقابت‌ها آماده کند.