اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وزیر دفاع جدید آمریکا کیست؟ +عکس


با تایید سنای آمریکا، اشتون کارتر به عنوان چهارمین وزیر دفاع کابینه اوباما رسماً کار خود را آغاز و بر ادامه عملیات موثر علیه داعش تاکید کرد.

خبرگزاری ایسنا: با تایید سنای آمریکا، اشتون کارتر به عنوان چهارمین وزیر دفاع کابینه اوباما رسماً کار خود را آغاز و بر ادامه عملیات موثر علیه داعش تاکید کرد.

کارتر 60 ساله که پیشتر معاون وزیر دفاع آمریکا بود، توانست 93 رای مثبت نمایندگان سنا را در مقابل 5 رای منفی به دست آورد و به این ترتیب به عنوان وزیر دفاع آمریکا برگزیده شود.

گفته می شود که وی در مسائل امنیتی تخصص دارد و از کارشناسان ارشد امنیت ملی آمریکا محسوب می‌شود.

وزیر دفاع جدید آمریکا کیست؟ +عکس

اشتون کارتر، جانشین چاک هاگل 68 ساله می‌شود که به دلیل برخی اختلاف‌ها با اوباما از اختلاف بر سر چگونگی جنگ با داعش از این سمت کنار گذاشته شد.

وزیر دفاع جدید آمریکا در اولین موضع‌گیری خود پس از تصدی پست وزارت دفاع، تاکید کرد که به استراتژی‌های ایالات متحده در جنگ با تروریسم در عراق و سوریه پایبند است و آنها را ادامه می‌دهد.

کارتر به عنوان وزیر دفاع جدید آمریکا با چالش بزرگی به نام داعش مواجه است که نزدیک به یکسال است به اولویت اول واشنگتن در روند "مبارزه با تروریسم" تبدیل شده است.

کارتر همچنین با چالش‌های دیگری همچون بحران اوکراین و رشد القاعده در یمن مواجه است که موفقیت در آنها می‌تواند کارنامه قابل قبولی از توانمندی‌های وی به دست دهد.


ویدیو مرتبط :
وزیر دفاع آمریکا:آموزش نخستین گروه.....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جان کری وزیر دفاع آمریکا را سورپرایز کرد (+عکس)



جان کری وزیر دفاع آمریکا را سورپرایز کرد (+عکس)

 جان کری وزیر خارجه آمریکا که به همراه چاک هگل وزیر دفاع این کشور برای سفری رسمی به ژاپن سفر کرده بودند ، همزمان با  شصت و هفتمین سالگرد تولد چاک هگل، او را سورپرایز کرد و برای او کیک تولد گرفت.

 

عکس شصت و هفتمین سالگرد تولد چاک هگل

عصر ایران