اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وزیر خارجه عربستان: برای بهبود روابط دوجانبه با ایران آماده ایم



اخبار,اخبارسیاست خارجی,وزیر خارجه عربستان


اخبار سیاست خارجی - وزیر خارجه عربستان: برای بهبود روابط دوجانبه با ایران آماده ایم

ˈسعود الفیصلˈ وزیر خارجه عربستان سعودی، آمادگی ریاض را برای بهبود و توسعه روابط دوجانبه با تهران اعلام کرد.

به گزارش «انتخاب» به نقل از اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه، سعود الفیصل این مطلب را امروز یکشنبه در جده هنگام دریافت استوارنامه ˈحسین صادقیˈ سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در عربستان بیان کرد.

وی گفت:ˈ ما برای بهبود روابط دوجانبه بر اساس منافع مشترک و صداقت و صراحت آماده ایم.ˈ

بر اساس این گزارش، صادقی نیز اولویت سیاست خارجی دولت جمهوری اسلامی ایران را بهبود روابط با همسایگان به ویژه عربستان سعودی اعلام کرد.
 اخبار سیاست خارجی -   انتخاب


ویدیو مرتبط :
تهدید ایران توسط وزیر خارجه عربستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزیر خارجه امارات: بهبود روابط با ایران منوط به پایان اشعال جزایر سه گانه است!



اخبار,اخبار سیاست خارجی,روابط امارات با ایران


اخبار سیاست خارجی  - وزیر خارجه امارات: بهبود روابط با ایران منوط به پایان اشعال جزایر سه گانه است!

وزیر خارجه امارات در کنفرانس خبری مشترک با همتای آلمانی خود بهبود رابطه با تهران را منوط به آزادسازی جزایر مورد مناقشه دانست.

به گزارش تیک به نقل از خبرگزاری امارات (وام)؛ "شیخ عبدالله‌بن زاید آل‌نهیان" در دیدار امروز خود با همتای آلمانی‌اش  مدعی شد: بهبود روابط میان دو کشور نیاز به پایان دادن اشغال جزایر ما توسط ایران است.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 تا دو ماه دیگر به نتیجه برسد و راه‌حل دیپلماتیک دائمی برای آن تحقق یابد.

وزیر خارجه امارات در ادامه از روند بهبودی کشورهای شورای همکاری خلیج فارس با تهران خبر داد و بار دیگر مدعی شد: بهبود روابط با ایران به توقف دخالت این کشور در امور داخلی کشورهای عرب بستگی دارد.
اخبار سیاست خارجی - تیک