اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وزیر خارجه آمریکا وارد لبنان شد


« جان کری» وزیر امور خارجه آمریکا عصر چهارشنبه در راس یک هیات وارد لبنان شد در حالیکه تدابیر شدید امنیتی در بیروت پایتخت این کشور برقرار شده است.

خبرگزاری ایرنا: جان کری با یک هواپیمای اختصاصی بوئینگ 752 از ورشو پایتخت لهستان وارد بیروت شد و مورد استقبال « دیوید هیل» سفیرآمریکا در لبنان قرار گرفت.

جان کری بلافاصله عازم کاخ نخست وزیری لبنان شد تا با «تمام سلام» نخست وزیر این کشوردیدار و گفت وگو کند.

وزیر خارجه آمریکا در حالی برای چند ساعت به لبنان سفر کرده که « جبران باسیل» وزیر امور خارجه این کشور برای شرکت درنشست همکاری عربی – چینی به پکن رفته است.

وی قرار است علاوه بر « تمام سلام» نخست وزیر با « نیبه بری» رییس مجلس و کاردینال « بشاره راعی» رهبر مسیحیان مارونی لبنان هم دیدار و گفت وگو کند.

تدابیر شدید امنیتی از صبح امروز در بیروت تشدید شده است و هنگام مخابره این خبر بالگردها در آسمان پایتخت لبنان به پرواز درآمده اند.


ویدیو مرتبط :
وزیر خارجه آمریکا با جلیقه ضد گلوله وارد فرودگاه بغداد شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معاون وزیر خارجه: به آمریکا اعلام کردیم رژیم صهیونیستی وارد خطوط قرمز ما شده



اخبار,اخبارسیاست  خارجی,حسین امیرعبداللهیان

معاون ظریف در واکنش به شهادت شهید الله‌دادی گفت: رژیم صهیونیستی با هدف قراردادن سردار الله‌دادی و نیروهای حزب‌الله وارد خطوط قرمز ما شده است و باید پیامد آن را درک کند.

حسین امیرعبداللهیان با اعلام این مطلب در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد:‌ ما از کانال دیپلماتیک به آمریکا اعلام کردیم که بالگردهای رژیم صهیونیستی با هدف قراردادن سردار الله‌دادی و دیگر شهدای حزب‌الله که در خط مقدم مبارزه با تروریسم بوده‌اند وارد خطوط قرمز ما شده است و این رژیم جنایتکار باید تبعات و پیامد این اقدام خود را درک کند.
 
امیرعبداللهیان این اظهارات را در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید الله‌دادی مطرح کرده است.


 اخبارسیاست  خارجی  -   ایسنا