اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وزیر جنگ اسرائیل: غزه را اشغال می‌کنیم



اخبار,اخبار بین الملل , رژیم صهیونیستی

 

اخبار بین الملل - وزیر جنگ اسرائیل: غزه را اشغال می‌کنیم

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در تهدیدی جدید علیه نوار غزه تاکید کرد که اگر مجبور شویم، غزه را اشغال خواهیم کرد.

به گزارش شبکه المیادین، «موشیه یعلون» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که ما ورود زمینی به نوار غزه را بررسی کردیم و اگر مجبور شویم، غزه را اشغال خواهیم کرد.

این اظهارات یعلون در حالی است که «بنی گانتز» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در نشست با تیم نظامی غزه که مسئول مدیریت جنگ در غزه است، اظهار داشت: چه بسا در غزه با برخی حوادث غافلگیرکننده مواجه شویم و یا با دشواری هایی روبرو گردیم بنابر این بایستی برای همه احتمالات خود را آماده کنیم و ماموریت خود را برای یک دوره زمانی که مورد نیاز ماست، ادامه دهیم.

از سوی دیگر منابع صهیونیستی گزارش دادند که از صبح امروز چهارشنبه تا کنون بیش از 40 موشک به شهرک های اسرائیلی شلیک شده است.

همچنین «یسرائیل کاتس» از وزرای کابینه رژیم صهیونیستی به ترور رهبران جنبش حماس تهدید کرد.

اخبار بین الملل - تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
فرق جنگ اسرائیل با غزه و جنگ با حزب الله چیست؟ / ابنا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزیر جنگ اسرائیل:در حمله به ایران تنها هستیم





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اذعان کرد :

در حمله به ایران تنها هستیم

ایهود باراک ، وزیر جنگ رزیم صهیونیستی در گفتگویی مطبوعاتی به انزوای بین المللی تل اویو در حمله احتمالی به ایران اذعان کرد .

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه اسرائیل هیوم ؛ باراک افزود : تل آویو نمی تواند بر کمک آمریکا یا کشور دیگری در اقدام نظامی علیه ایران حساب کند چراکه هیچیک از کشورها بطور کامل موافق این موضوع نیستند . 

وی خاطرنشان کرد : ما امیدواریم روزی فرارسد که کشورهای بیشتری در کنار ما و مقابل ایران قرار بگیرند و مانع پیشرفت های برنامه هسته ای ایران حتی بطور صلح آمیز آن شوند . 

وزیر جنگ اسرائیل ادامه داد : واشنگتن و تل آویو اختلافاتی در قبال برنامه هسته ای ایران با یکدیگر دارند . بعنوان مثال مقامات آمریکایی گفته اند اجازه نمی دهند جمهوری اسلامی به سلاح هسته ای دست یابد اما تل آویو معتقد است غنی سازی تا سقف بیست درصد نیز نباید در نیروگاههای ایران تهیه گردد. 

گفتنی است اخیرا اختلافات میان ایهود باراک و بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد نحوه برخورد با برنامه هسته ای ایران تشدید شده است ./باشگاه خبرنگاران