اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وزیر اطلاعات: هر نوع حضور اتباع بیگانه به منزله نفوذ نیست



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه باید مراقب باشیم و کسانی را که در راستای اهداف دشمن حرکت می کنند شناسایی کنیم، گفت: دستگاه های اطلاعاتی کشور به این بلوغ اطلاعاتی و اشراف رسیده اند که هر نوع حضور اتباع بیگانه به منزله نفوذ نیست.

حجت الاسلام والمسلمین علوی وزیر اطلاعات، امروز در نهمین جلسه شورای اداری استان کردستان با بیان این مطلب گفت: مردم استحقاق دارند که با همدلی و همزبانی به خدمت آن ها بپردازیم و طعم شیرین خدمات نظام را حس کنند.


وی با اشاره به اینکه مردم نباید احساس کنند که مسئولان در سایه برخی اختلافات و منازعات سیاسی از خدمت کردن به آن ها بازمانده اند افزود: فلسفه وجودی مسئولان خدمت به مردم و فعالیت برای آنان است.


حجت الاسلام علوی تاکید کرد باید همه توان و انرژی خود را در راستای خدمت به مردم به کار گیریم و در جهت مخالف مصالح مردم و نظام اسلامی گام برنداریم.


وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسأله نفوذ دشمن به عنوان یکی از هشدارهای راهبردی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اشاره کرد وگفت: در شرایط کنونی جامعه که کشور بیشتر در معرض آسیب است باید مراقب باشیم و کسانی را که در راستای اهداف دشمن حرکت می کنند شناسایی کنیم.


علوی با اشاره به اینکه ارتباط ما با جامعه جهانی لازمه پیشرفت و توسعه بیشتر کشور است گفت: « در کنار این مهم باید عناصر نفوذ و منافذی را که در پوشش فعالیت های اقتصادی، اجتماعی، هنری و ... بخواهند به نظام در راستای منافع خود ضربه بزنند بشناسیم.


علوی گفت: دستگاه های اطلاعاتی کشور به این بلوغ اطلاعاتی و اشراف رسیده اند که هر نوع حضور اتباع بیگانه به منزله نفوذ نیست.


وی افزود: یکی از برکت های داشتن تعامل با سایر ملت ها و حضور آن ها در کشور این است که تبلیغات دروغین غرب درخصوص جهان اسلام افشا می شود.


وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه عرصه فضای مجازی می تواند بستری برای نفوذ دشمن باشد گفت: نظام اطلاعاتی کشور به این مسأله که چه کسانی با حضور خود در کشور به دنبال فعالیت سالم اقتصادی، علمی پژوهشی هستند و چه کسانی دنبال اهداف دیگر می باشند، اشراف کامل دارد.


وی با اشاره به اینکه در بسیاری از کشورها امروز صدای انفجار و کشت و کشتار می آید گفت: با درایت و هدایت هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نیز همدلی و هم زبانی دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و قضایی اهداف دشمن در اقدامات تروریستی در ایران اسلامی محقق نخواهد شد.


علوی گفت: ما باید اخلاق نبوی را که همان مهربانی و گذشت است سرلوحه امور خود قرار دهیم و با همدلی و هم زبانی به این آرمان رهبری لبیک بگوییم.

 

اخبار سیاسی - ایلنا

 


ویدیو مرتبط :
رد شایعات رسانه های بیگانه در خصوص وزیر پیشنهادی ارتباطات توسط دستیار ویژه وزیر اطلاعات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزیر اطلاعات:سرویس های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل در آقازاده ها نفوذ کرده اند



 

 

 

وزیر اطلاعات:سرویس های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل در آقازاده ها نفوذ کرده اند

 

وزیر اطلاعات با بیان اینكه رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به فتنه سال پیش بصیرت را به حد كمال رساندند و امروز ملت ایران هوشیارانه خودش را در مسیر صحیح قرار داده است، گفت: باید بدانیم كه فتنه های سال گذشته همچنان علیه ایران اسلامی ادامه دارد.

حجت الاسلام ' حیدر مصلحی ' كه سه شنبه شب در مراسم یادبود سالگرد حماسه ششم بهمن آمل در مصلای این شهر سخن می گفت، افزود: در حالی كه مقام معظم رهبری در تمامی سخنرانی های خود نسبت به ادامه فتنه هشدار می دهند اما به نظر می رسد كه برخی از نخبگان همچنان نسبت به فتنه سال پیش خاموش هستند.

وی ادامه داد: فتنه گران داخلی و خارجی سرمایه گذاری هنگفتی كرده اند و در حال حاضر نیز برای رسیدن به اهداف خود برنامه ریزی می كنند.

وزیر اطلاعات با بیان اینكه هنوز اسرار فراوانی از پشت پرده فتنه سال پیش به دلایل مختلف بازگو نشده است، گفت: اینكه برخی از خواص و نخبگان همچنان سكوت می كنند جای تاسف دارد.

وی بیان داشت: كسانی در فتنه سال پیش با لباس روحانیت حضور داشته اند كه باید به موقع و همانطوری كه پیش از این نیز با دیگران برخورد شده، با آنان برخورد شود.

وزیر اطلاعات گفت: اسلام در تربیت سیاسی خود معیار و ملاك را اشخاص نمی داند بلكه افراد با معیار و ملاك اسلام و ولی فقیه سنجیده می شوند.

وی گفت: باید توجه داشته باشیم كه امروز ملاك در حاكمیت نظام ایران اسلامی ولی فقیه است و ولی فقیه عمود این نظام هستند.

وی مقوله فتنه را یك دعوای انتخاباتی ندانست و اظهار داشت: پس از حادثه عاشورای سال پیش مداركی از منزل یكی از دستگیر شدگان بدست آمده است كه نشان می دهد فتنه به دنبال اهداف بزرگتری بوده است.

وی با بیان اینكه امروز منافقین، كمونیست ها، سلطنت طلبان، بهایی ها و گروه های دیگر در حمایت از فتنه گران فعالیت دارند، افزود: خوشبختانه با درایت حكیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی همه این توطئه ها یكی پس از دیگری خنثی می شود.

وزیر اطلاعات به عدالت محوری دولت نهم و دهم اشاره كرد و گفت : سیاست های دولت آقای دكتر احمدی نژاد كه مورد تایید رهبری است دردها را می شناسد و شعار عدالت محوری را اجرایی كرده است .

وی با بیان اینكه هنوز مدیران سران فتنه در داخل و خارج ایستادگی می كنند و حتی در روزهای اخیر یكی از سران فتنه بر ادامه حركت و موضع خود پافشاری كرده است، گفت: مقام معظم رهبری در مقابل فتنه گران روش های اثرگذاری را در پیش گرفته اند كه جای نگرانی نیست.

حجت الاسلام مصلحی تحلیل حوادث فتنه سال پیش از نظر رهبری را بسیار عمیق دانست و آنرا مسیر و روش مقابله با فتنه گران عنوان كرد.

وی با بیان اینكه هنوز برخی ها زیر بار تحلیل جامع رهبر معظم انقلاب اسلامی نمی روند، اظهار داشت: من معتقدم كه سرویس های اطلاعاتی آمریكا ، كشورهای غربی و رژیم صهیونیستی كه با فرهنگ ایران اسلامی آشنا هستند با نفوذ در آقازاده ها، نخبگان را به سكوت واداشته اند.

وی بصیرت بخشی و مدارا در عین حال قاطعیت را از دیگر روش های مقام معظم رهبری در برخورد با فتنه گران عنوان كرد و گفت: امروزه عمده ترین مشكل استكبار جهانی و دشمنان داخلی و خارجی ایران اسلامی، حضور هوشیارانه مقام معظم رهبری در تمام عرصه های كشور است.

وی با بیان اینكه قبل از آغاز كار دولت نهم دشمنان در مقابل ایران چگونه رفتاری داشته اند اما امروز چگونه هستند، گفت: امروز توطئه علیه ایران بسیار سنگین است و با مجهز ترین امكانات صورت می گیرد و این نشانه استقلال خواهی ایران و الگو قرار گرفتن ایران اسلامی در دنیا است.

وی به موفقیت های بزرگ كشور در دستگیری برخی از عوامل جاسوسی از جمله عوامل موساد در ترور دانشمندان علمی ایران اشاره كرد و گفت: در آینده نزدیك به موفقیت های بزرگتری نیز دست خواهیم یافت.

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای قانون هدفمند كردن یارانه ها اشاره كرد و گفت: این دستاورد بزرگ اقتصادی عامل وحشت دشمنان ایران اسلامی شده است.

وی با بیان اینكه سرویس های اطلاعاتی دنیا وحشت خود را نسبت به موفقیت طرح هدفمند كردن یارانه ها بروز داده اند، گفت : به طور یقین با اجرای صحیح این قانون، ایران در آینده نزدیك از كشورهای پیشرفته و موفق منطقه خواهد بود كه این امر موجب ترس دشمنان شده است.

مراسم بزرگداشت بیست و نهمین سالگرد حماسه ششم بهمن ماه سال 1360 آمل كه با شهادت 40 و جانبازی 120 نفر همراه بود با حضور استاندار، مردم، مسوولان و خانواده ها شهدا برگزار شد....../تحلیل:عصرایران