اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وزیر اطلاعات: غیر از چهارشنبه سوری در سال 94 بوی باروت استشمام نکردیم



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,محمود علوی

امیدواریم سال 95 فضای امنی برای سرمایه گذاری و تولید باشد.

وزیر اطلاعات در پاسخ به این پرسش که مهمترین عملکرد این وزارتخانه در سال 94 چه بود، گفت: غیر از چهارشنبه سوری، بوی باروتی را استشمام نکردیم.

به گزارش ایرنا ؛ حجت الاسلام و المسلمین محمود علوی روز چهارشنبه پس از پایان جلسه هیات دولت این مطلب را در جمع خبرنگاران گفت: امیدواریم سال 95 فضای امنی برای سرمایه گذاری و تولید باشد.

وزیر اطلاعات همچنین گفت: انشالله مردم در سال 95 در نشاط و شادابی و تولید، موفق باشند.

 

  اخبار سیاسی  -   ایرنا  


ویدیو مرتبط :
چهارشنبه سوری || چهارشنبه سوری عاشقانه || کلیپ تبریک چهارشنبه آخر سال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دو اتفاق مهم سال 94 از نگاه وزیر اطلاعات


در سال جاری دو اتفاق مهم انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را پیش رو خواهیم داشت و در این رابطه باید ملت و دولت با هم همدل و همزبان در جهت برگزاری این دو رویداد مهم تلاش کنند.

ایرنا: حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی در جمع مردم شهرستان جهرم، به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال دولت ملت همدلی و همزبانی اشاره کرد و گفت: امروز وجود رهبر معظم انقلاب یک برکت است و در شرایطی که کشورما بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت و همدلی دارد امسال را سال دولت و ملت همدلی و همزبانی نامگذاری کرده اند.

وی ادامه داد: در سال جاری دو اتفاق مهم انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را پیش رو خواهیم داشت و در این رابطه باید ملت و دولت با هم همدل و همزبان در جهت برگزاری این دو رویداد مهم تلاش کنند.

وی افزود: در این رابطه کاندیداها همه باید جنبه های مثبت خود را تبلیغ کنند و هیچ کس حق تخریب دیگری را ندارد و باید فضای برادری و رقابت سالم حکمفرما شود .

وزیر اطلاعات با تاکید بر این که دولت تدبیر و امید به دنبال ایجاد وحدت ، برادری و همدلی و همزبانی در جامعه است، گفت: در کابینه دولت هم وزیر اصلاح طلب، هم اصول گرا و هم مستقل وجود دارد که دست به دست هم داده اند و با متانت و آرامش به مردم خدمت می کنند.

وی ضمن گلایه از بی حرمتی ها و بی ادبی ها در جامعه افزود: تلاش دولت بر این است که ادب در جامعه حاکم شود و دل ها به هم نزدیک شود ولو فکرها متفاوت باشد. امروز در سایه ایجاد همدلی و آرامش در همه جای کشور و دانشگاه های کشور روز دانشجو به آرامی برگزار می شود و هر کس با هر نگرشی که داشت حرف خود را به راحتی بیان می کند.

وی با تاکید براهمیت ایجاد امنیت و آرامش در جامعه برای همه اقشار مختلف مردم گفت: کسانی که در جامعه ایجاد شبهه می کنند، تهمت می زنند و دروغ می گویند راه به جایی نمی برند.

علوی افزود : امید و دلگرمی عامل حرکت است؛ پس باید با پرهیز از دروغ و تهمت در جامعه به سوی این هدف حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه حکومت اسلامی وسیله ای است برای اجرای احکام اسلامی و امروز کسانی که در برای یک هدف معصیت می کنند، موفق نخواهند شد، گفت: اگر بخواهیم انقلاب و جامعه اسلامی ما سربلند باشد این عزت و سربلندی در پرتو ایمان و پایبندی به احکام شرع حاصل می شود.

وی با اشاره به سابقه علمی و مبارزاتی مردم شهرستان جهرم گفت: این شهرستان از پیشتازان مبارزه در مسیر آزادی و استقلال ایران اسلامی و مبارزه با استبداد بوده است.

وی همچنین به نقش مردم این شهرستان در پیروزی انقلاب اسلامی و نیز هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت : تقدیم یک هزار و 200 شهید در عرصه های نبرد حق علیه باطل گواه این ادعاست.