اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وزیر اطلاعات: عده ای بدون علت به سمت دولت توپ بسته اند/تا کی باید به جای حمایت از یکدیگر بر سر هم بکوبیم؟



اخبار,اخبارسیاسی ,وزیر اطلاعات


 اخبار سیاسی - وزیر اطلاعات:
عده ای بدون علت به سمت دولت توپ بسته اند/تا کی باید به جای حمایت از یکدیگر بر سر هم بکوبیم؟

حجت الاسلام و المسلمین علوی تأکید کرد: این انقلاب و این مملکت متعلق به عده ای خاص نیست که بقیه باید مستأجری کنند.

وزیر اطلاعات گفت: یکی از نخستین رسالتهای دولت تدبیر و امید تحکیم و تعمیق وحدت در کشور است.

به گزارش «انتخاب»،  حجت الاسلام و المسلمین علوی امروز در این دیدار گفت: یکی از اهداف دشمنان، اختلاف افکنی و برهم زدن اتحاد برادری و برابری در جامعه است که دولت برای جلوگیری از بر هم خوردن اتحاد در جامعه، تمام تلاش خود را کرده است.

وی افزود: این دولت با کسی مشکلی ندارد اما عده ای بدون علت به سمت این دولت توپ بسته اند. تا کی باید به جای حمایت از یکدیگر بر سر هم بکوبیم؟

وزیر اطلاعات گفت: بدون اینکه قصد نقد و یا تخریب شخصی را داشته باشم باید بگویم که در 16 سال گذشته، عده ای به حاشیه رفتند و عده ای در رأس امور قرار گرفتند و عده ای  نیز با هم درگیر شدند که این درگیری ها چیزی جز ضرر برای مردم به همراه نداشته است.

حجت الاسلام و المسلمین علوی تأکید کرد: این انقلاب و این مملکت متعلق به عده ای خاص نیست که بقیه باید مستأجری کنند.

وی افزود: سیاست دولت بر این است که باید مردم در سراسر کشور امکان کار و فعالیت داشته و در آسایش به سر ببرند.

علوی گفت: تکیه گاه اقتصاد پویا و امنیت پایدار به ایمان و فرهنگ انسانها است لذا سرزمینی که ایمان دارد از آرامش، امنیت و اطمینان برخوردار است.

وی ادامه داد: فراهم کردن زمینه رشد اقتصادی برای مردم از وظایف دولت است لذا این دولت نیز باید در جهت تامین اشتغال، عمران و آبادانی کشور گام بردارد.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه رییس جمهور دولت جدید را در شرایط نامطلوب اقتصادی تحویل گرفت، گفت: این دولت به رغم مشکلات اقتصادی فراوان توانست 27 درصد بودجه عمرانی را پرداخت کند تا کارگاهها فعال بمانند.

علوی افزود: امسال وضعیت اقتصادی دولت بهتر است که امیدواریم با برادری و وحدت میان مردم و دولتمردان در مقام خدمت توفیق بیشتر پیدا کنیم.

وی اظهار داشت: در سالهای قبل هر سال دولت هزار میلیارد ریال درآمد داشت که هم اینک این درآمدها نیست لذا باید دوباره شروع به ساختن و رفع تحریم ها کرد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه برای حل مشکلات اقتصادی باید به سمت اقتصاد مقاومتی برویم، گفت: مدیران باید شاکله اقتصاد مقاومتی را پایه ریزی کرده و بر اساس آن ساختار اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر معظم انقلاب را اجرا کنند.

ˈدولت آبادˈ مرکز شهرستان 72 هزار نفری زاوه در فاصله 174 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.


 اخبار سیاسی - انتخاب


ویدیو مرتبط :
علت حمایت رهبری از دولت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نظر وزیر اطلاعات دولت خاتمی درباره نشاندن پهپاد آمریکایی



 

 

نظر وزیر اطلاعات دولت خاتمی درباره نشاندن پهپاد آمریکایی

 

وزیر اطلاعات دولت هفتم و هشتم درباره فرو نشاندن پهپاد آمریکایی توسط نیروهای مسلح کشورمان گفت: این اقدام موفقیت اطلاعاتی بزرگی برای نظام دارد.

حجت الاسلام علی یونسی در گفتگو با مهر درباره فرو نشاندن پهپاد (هواپیمای بدون سرنشین) آمریکایی توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت : این اقدام بی شک یکی از موفقیت های بزرگ به شمار می رود که با الطاف خفیه خداوندی بدست آمده است.

وی افزود: این اقدام موفقیت های اطلاعاتی بزرگی برای نظام در بر دارد و نشان از توانمندی نیروهای مسلح در حفظ امنیت کشور محسوب می شود.

وزیر اطلاعات دولت هفتم و هشتم درباره فعالیت های وزارت اطلاعات در مقطع کنونی و همچنین دستگیری جاسوس آمریکایی نیز گفت: از آنجایی که اطلاعات دقیقی در این زمینه ندارم نمی توانم اظهار نظر کنم..../ مهر