اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وزیر اطلاعات:دروغ، تهمت و بازی با آبروی افراد آبرودار، به نام انقلاب ناپسند است/دولت تدبیر و امید اهل شعارهای توخالی و جنجال نیست



اخبار,اخبار سیاسی ,وزیر اطلاعات

وزیر اطلاعات گفت: دروغ، تهمت و بازی با آبروی افراد آبرودار، به نام انقلاب ناپسند است و از کسانی که مسیرهای نادرست می روند می خواهیم دعواهای جناحی را کنار بگذارند و دست به دست هم دهند تا کشور را به عزت بیشتر برسانیم.

به گزارش روزنو،حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی در مسجد صفاری کاشان اظهار کرد: دولت تدبیر و امید اهل شعارهای توخالی و جنجال نیست و شب و روز برای امید دادن به ملت تلاش و کار می کند.

وی تصریح کرد: در چند سال اخیر ادب صدمه دید و دولت تدبیر و امید تلاش دارد تا ادب به جامعه برگردد؛ خصوصیت دولت تدبیر و امید این است که انقلاب را متعلق به همه دانسته و بحث چپ و راست را مثل تیم های ورزشی می داند.

وی این نوع نگاه را تفاوت دولت یازدهم با دولت های گذشته برشمرد و افزود: بحث های سیاسی و گلاویزهای 17 سال گذشته هیچ چیز عاید این ملت نکرد و این فضاها امتحان و تجربه ای برای همه بود.

وی با بیان این که دولت تدبیر و امید می خواهد زیر چتر رهبری وحدت به جامعه برگردد، گفت: امروز سایه رهبری بر تمام کشور و جریان ها و سلایق سیاسی گسترده است و هنر این است که سربازان زیر چتر ولایت را بیشتر کنیم.

وی گفت: اگر در این شرایط تحریم و کاهش قیمت نفت دولت بتواند مملکت را سرپانگهدارد هنر کرده و دولت تدبیر و امید در حال تلاش در این مسیر است.

وزیر اطلاعات حمایت از سرمایه گذار را الزامی و متفاوت از حمایت از سرمایه دار دانست و گفت: مردم باید در جامعه احساس امنیت کنند و وزارت اطلاعات امروز رسالت خود می داند فضای فعالیت اقتصادی و جامعه را از امنیت علمی، فرهنگی و اجتماعی برخوردار کند.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: امروز تمام دشمنان انقلاب دست به دست هم داده اند، یک عده با تحریم و یک عده با کاهش قیمت نفت و هدف قرار دادن در آمد کشور می خواهند به انقلاب ضربه زنند اما این ملت نشان داده اند هرچه شرایط سخت تر شده اراده آنها نیز مصمم تر گشته است.

علوی با بیان این که دولت تدبیر و امید تمام توانش را بکار گرفته تا قطار انقلاب به حرکت خود ادامه دهد، تصریح کرد: در چنین شرایط سختی با همت مردم و تدبیر دولت، توانمندی علمی فرزندان انقلاب با پرتاب ماهواره «فجر» به رخ دشمنان کشیده می شود.

وی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و یکپارچگی در کشور افزود: در این شرایط و تنگناها هر چه دعواهای سیاسی کمرنگ تر و وحدت بیشتر شود دشمن مایوس تر می شود.

وزیر اطلاعات در سفر استانی کاروان تدبیر و امید به استان اصفهان به عنوان نماینده دولت روز چهارشنبه میهمان شهرستان های کاشان و آران و بیدگل است.

اخبار سیاسی - روزنو

 


ویدیو مرتبط :
جریان یک وزیر در دولت تدبیر و امید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزیر اطلاعات: نمی‌توان با آبروی کسی بازی کرد و تهمت زد تا انقلاب حفظ شود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

آنهایی که اهل تدبیر هستند، می‌دانستند که اگر کار مملکت حساب شده دنبال نمی‌شد، وضعیت غیر از این بود و مردم مشکلات زیادی را تحمل می‌کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی شامگاه چهارشنبه در جمع مردم آران و بیدگل در مصلی این شهرستان اظهار داشت: عده‌ای که دارای موقعیتی هستند نباید با آبرو و حیثیت کسی بازی کنند و از این راه خود را به جایی برسانند.

وزیر اطلاعات افزود: اساس کار مملکت داری باید بر پایه حلال و حرام باشد و نمی‌توان گفت برای حفظ جمهوری اسلامی فلان کار حرام را باید انجام داد.

حجت الاسلام علوی با تاکید بر اینکه نمی‌توان با آبروی کسی بازی کرد، دروغ گفت یا تهمت زد تا انقلاب اسلامی حفظ شود، خاطرنشان کرد: انقلاب را باید در چهارچوب اصول اسلامی و رعایت حلال و حرام اداره کرد.

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنانش گفت: عزم و اراده دولت بر این است که به دور از سر و صدا، شعار و جنجال و با فکر، تدبیر و عقلانیت برای برطرف کردن مشکلات کشور گام بردارد.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید در شرایط تحریم‌ها علیه ایران دولت قبل را تحویل گرفت و در این شرایط موجودی خزانه کاهش و در حد صفر شده بود و دارایی‌های خارجی بلوکه شده و انبار کالاهای استراتژیک نیز ته کشیده بود.

وی افزود: افزون بر این مشکلات، کاهش فروش نفت نیز شرایط کشور را در وضعیت بحرانی قرار داده بود.

نماینده دولت تدبیر و امید خاطرنشان کرد: آنهایی که اهل تدبیر هستند، می‌دانستند که اگر کار مملکت حساب شده دنبال نمی‌شد، وضعیت غیر از این بود و مردم مشکلات زیادی را تحمل می‌کردند.

وی ابراز امیدواری کرد: دولت تدبیر و امید با مشارکت مردم توفیق خدمت به جامعه و کشور را پیدا کند.

وزیر اطلاعات همچنین با اشاره به نهضت حضرت امام خمینی (ره) در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی ایران گفت: هم اکنون استقلال سیاسی کشور از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی به تشریح شکل گیری نهضت امام راحل پرداخت و افزود: خیلی‌ها حاضر نبودند، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را همراهی کنند و می‌گفتند با کدام نیرو می‌خواهد مقابل رژیم شاه بایستد.

وزیر اطلاعات یادآور شد: معمار کبیر انقلاب اسلامی که برنامه‌های خود را از اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) گرفته بود، در جواب می‌فرمودند، خداوند تبارک و تعالی در یاس و ناامیدی انسان‌ها را یاری می‌کند.

وی همچنین با اشاره به سوابق انقلابی مردم شهرستان آران و بیدگل گفت: صفا، صمیمت، اراده بلند و روحیه انقلابی این خطه ولایتمدار، مثال زدنی و برهیچکس پوشیده نیست.

علوی یادآور شد: بنای دولت شعار دادن و حرف زدن نیست، بلکه این است که قبل از هر سفر نیازهای هر منطقه بررسی و با اولویت سنجی برای آن منطقه اعتبار و بودجه تخصیص داده شود.

وزیر اطلاعات در بدو ورود به آران و بیدگل با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با نثار گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای این خطه را گرامی داشت.

شهرستان آران و بیدگل در حاشیه کویر مرکزی و در شمالیترین نقطه استان اصفهان قرار دارد.

 

اخبار سیاسی - ایلنا