اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وزنه‌برداران المپیکی به تیم ملی برنمی‌گردند


پنج وزنه‌بردار المپیکی ایران پس از برگزاری جلسه‌ای با یکدیگر تصمیم گرفتند به اردوی تیم ملی بر نگردند!

ایسنا: پنج وزنه‌بردار المپیکی ایران پس از برگزاری جلسه‌ای با یکدیگر تصمیم گرفتند به اردوی تیم ملی بر نگردند!

سعید محمدپور با اعلام این خبر اظهار کرد: یکشنبه شب من، بهداد سلیمی، سجاد انوشیروانی، کیانوش رستمی و نواب نصیر شلال درباره بازگشت دوباره به اردوی تیم ملی با یکدیگر جلسه‌ای برگزار کردیم، اما با توجه به این که حرف ما را مبنی بر آوردن مربی دیگر قبول نکردند و همچنین پرده‌های حرمت نیز از میان ما رفته و دیگر نمی‌شد اعتماد کرد، در نهایت به خاطر مصاحبه‌ اخیر کوروش باقری که در آن اعلام کرده بود " پنج ملی‌پوش المپیکی را به تیم ملی دعوت ‌کرده‌ایم و به آنها فرصت داده‌ایم که خودشان را معرفی کنند، اما آنها نیامدند،" بنابراین این جریان منتفی شده است. ما پنج نفر نیز تصمیم گرفتیم به اردوی تیم ملی بر نگردیم و تصمیم ما جدی است.

وی در پاسخ به این پرسش که با این تصمیم ممکن است مسابقات قهرمانی جهان را از دست بدهید؟ تصریح کرد: ما پنج نفر را فدای یک نفر می‌کنند.


ویدیو مرتبط :
ووشو ، نمایش تیم ملی چین برای ژاک روک ، برای المپیکی شدن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزنه‌برداران المپیکی ایران مشخص شدند/ رستمی رکورد جهان را شکست



وزنه‌بردار المپیکی , وزنه‌برداران

 

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، اردوی تیم ملی وزنه‌برداری ایران پس از سپری شدن 4 هفته در بجنورد عصر امروز با برگزاری رکوردگیری از پولادمردان ملی‌پوش به کار خود پایان داد.

مرتضی رضائیان و سجاد بهروزی در دسته 69 کیلوگرم، کیانوش رستمی و سهراب مرادی در دسته 85 کیلوگرم، سعید محمدپور در دسته 94 کیلوگرم، نواب نصیرشلال در دسته 105 کیلوگرم و بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی در دسته 105+ کیلوگرم، 8 وزنه‌برداری بودند که از 4 هفته گذشته آخرین اردوی تیم ملی وزنه‌برداری را زیر نظر کادرفنی در بجنورد تشکیل دادند تا از میان آنها 6 اعزامی المپیک 2012 لندن مشخص شوند.

بر همین اساس کادرفنی تیم ملی وزنه‌برداری و در رأس این کادر، کوروش باقری عصر امروز از ملی‌پوشان رکوردگیری به عمل آورد که در نهایت و با تصمیم این کادر، کیانوش رستمی و سهراب مرادی در دسته 85 کیلوگرم، سعید محمدپور در دسته 94 کیلوگرم، نواب نصیرشلال در دسته 105 کیلوگرم و بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی در دسته 105+ کیلوگرم به عنوان وزنه‌برداران المپیکی ایران مشخص و معرفی شدند.

از نکات قابل توجه رکوردگیری امروز می‌توان به شکسته شدن غیر رسمی رکورد 85 کیلویی جهان توسط کیانوش رستمی اشاره کرد. وی در یکضرب رکورد 179 و در دوضرب رکورد 220 کیلویی را جابجا کرد.

همچنین سجاد انوشیروانی در فوق سنگین رکوردهای مساوی در مجموع با بهداد سلیمی به میزان 450 کیلو به ثبت رساند.

رکوردگیری امروز زیرنظر اعضای کادرفنی و مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری از جمله حسین رضازاده، رئیس و مرتضی زرین گل، نایب رئیس فدراسیون و همچنین مقامات سیاسی و ورزشی استان خراسان شمالی در سالن ورزشی کارخانه پتروشیمی خراسان شمالی برگزار شد.

همچنین با نظر کادرفنی مرتضی رضائیان و سجاد بهروزی در دسته 69 کیلوگرم همچنان در ادامه اردوهای تیم ملی که قرار است آخرین آن پیش از اعزام به المپیک 2012 لندن از فردا به میزبانی تالار وزنه‌برداری تهران آغاز شود، سایر ملی‌پوشان را همراهی کنند.

ملی پوشان وزنه برداری صبح فردا بجنورد را به مقصد تهران ترک می‌کنند و از بعدازظهر همین روز تمرینات خود را در کمپ تیم های ملی واقع در مجموعه ورزشی آزادی پیگیری می‌کنند...../فارس