اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وزش شدید باد در تهران/ کاهش دید به دلیل گرد و خاک



اخبار,اخبار اجتماعی,سازمان هواشناسی

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هوای تهران در ساعات میانی امروز پنج‌شنبه و عصر روز شنبه جوی ناپایدار دارد.

فریبا گودرزی در گفت‌وگو با ایلنا گفت: به دلیل ناپایداری همرفتی در روز پنج شنبه بویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی مناطق استانهای قزوین، مرکزی، قم، البرز و تهران احتمال  رگبار باران و رعد و برق و وزش شدید باد به شکل موقت وجود دارد.

 وی افزود: علاوه بر این، پیامد این شرایط در برخی نقاط به شکل خیزش گردوخاک بروز پیدا می‌کند که سبب کاهش دید خواهد شد.

گودرزی افزود: در روز پنجشنبه در ساعات میانی روز جوی آرام را شاهد خواهیم بود، اما در عصر پنجشنبه باد و باران ادامه خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی افزود: موج بعدی بارش باران و وزش باد شنبه شب آغاز خواهد شد.


 اخبار  اجتماعی  - ایلنا


ویدیو مرتبط :
باد شدید همراه با گرد و خاک برای تهران و چند استان کشور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امشب وزش شدید باد و گرد و خاک در تهران


مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: هوای تهران امروز و فردا بویژه بعدازظهر و اوایل شب با افزایش ابر و باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا: مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: هوای تهران امروز و فردا بویژه بعدازظهر و اوایل شب با افزایش ابر و باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

محمدعلی عزیزاقلی روز شنبه در گفت‌وگویی اظهار کرد: براساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی آسمان، استان تهران امروز (شنبه) صاف تا قسمتی ابری در بعد از ظهر در ارتفاعات افزایش ابر، در برخی ساعات بویژه اوایل شب وزش باد شدید در بخش‌های جنوبی استان با احتمال گرد و خاک را خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: فردا نیز هوای تهران صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد در بعدازظهر در ارتفاعات افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

عزیزاقلی بیشینه دمای امروز تهران را ۳۱ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد که در خنک‌ترین ساعات امشب دما به ۱۷ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی در مورد وضعیت دمایی ۲۴ ساعت گذشته استان تهران گفت: ایستگاه‌های آبعلی با ۵ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و ورامین و فرودگاه امام خمینی (ره) با ۳۴ درجه سانتی‌گراد گرمترین مناطق تهران بودند.