اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وزرای احمدی‌ نژاد هم کاندیدا شدند


سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد عباسی وزیر وزرش با حضور در ستاد انتخابات کشور وارد عرصه انتخابات مجلس دهم شدند تا حلقه احمدی‌نژادی‌های نامزد در انتخابات تکمیل‌تر شود.

خبرگزاری ایلنا: سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد عباسی وزیر وزرش با حضور در ستاد انتخابات کشور وارد عرصه انتخابات مجلس دهم شدند تا حلقه احمدی‌نژادی‌های نامزد در انتخابات تکمیل‌تر شود.
 
حسنیی در دولت نهم قائم مقام وزیر علوم و رئیس دانشگاه پیام نور بود و سوابقی چون نمایندگی مجلس و فعالیت‌های مدیریتی در صداوسیما را در کارنامه خود دارد.
 
محمد عباسی دیگر کاندیدای مجلس دهم٬ در دولت دهم ابتدا به عنوان وزیر تعاون از مجلس رای اعتماد گرفت. بعد از تصویب قانون تشکیل وزارت ورزش و جوانان در مجلس شورای اسلامی٬ عباسی با حفظ سمت وزارت تعاون٬ به سرپرستی وزارت ورزش و جوانان منصوب شد و با تجمیع وزارت تعاون در وزارتخانه‌های کار و رفاه اجتماعی، عباسی به عنوان وزیر ورزش و جوانان در دولت دهم به مجلس معرفی شد و به عنوان اولین وزیر ورزش و جوانان٬ مسئولیت این وزارتخانه جدید را برعهده گرفت.


ویدیو مرتبط :
بررسی وزرای اقتصادی کابینه احمدی نژاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حجت‌الاسلام ناطق هرگز برای ریاست جمهوری کاندیدا نمی‌شود/ دستیابی احمدی‌نژاد به سمت شهرداری تهران بعید نیست



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

احمد ناطق نوری:

حجت‌الاسلام ناطق هرگز برای ریاست جمهوری کاندیدا نمی‌شود/

دستیابی احمدی‌نژاد به سمت شهرداری تهران بعید نیست

اصلاح طلب ها هم دیگر اصلاح طلب واقعی نیستند؛ در جامعه سیاسی و مجلس ببینید که اصلاح طلبها چند جناح و دسته هستند ؛ همانطور که در انتخابات مجلس نهم نتوانستند به جمع بندی برسند ، در انتخابات ریاست جمهوری نیز مشخص است که وضعشان به همین منوال است

 

احمد ناطق نوری نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اعتدال ، با اشاره به گمانه زنی ها پیرامون انتخابات ریاست جمهوری آتی گفت: در سال پایانی دولت به سر می بریم و وارد مباحث انتخابات ریاست جمهوری شده ایم ؛ بهتر است این بار مردم با هوشیاری بیشتری رای بدهند ، تا مشکلات کشور حل شود و فردی بر سر کار بیاید که بتواند مملکت را به خوبی اداره کند .

 

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رییس جمهور بعدی باید کسی باشد که بتواند اقتصاد نابسمان فعلی را به سامان برساند ؛ کسی که بتواند مشکلات و چالش های کنونی را حل کند ، قطعا مردم بیشتر به او توجه خواهند کرد.

وی در ادامه به گمانه زنی ها پیرامون آینده سیاسی رییس جمهور فعلی اشاره کرد و گفت: باتوجه به همزمان بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر ، دستیابی احمدی نژاد به سمت شهرداری تهران بعید نیست و ممکن است که موفق شود ؛ برای انتخابات ریاست جمهوری هم هنوز مشخص نیست چه کسانی کاندیدا خواهند شد و علیرغم چهره های مطرح ، احتمالا نامزدهای اصلی ، هنوز خود را مطرح نکرده اند.

 

ناطق نوری به نامزدها و برنامه های احتمالی اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: با رخدادهای اخیر ، اصلاح طلب ها هم دیگر اصلاح طلب واقعی نیستند؛ در جامعه سیاسی و مجلس ببینید که اصلاح طلب ها چند جناح و دسته هستند ؛ همانطور که در انتخابات مجلس نهم نتوانستند به جمع بندی برسند ، در انتخابات ریاست جمهوری نیز مشخص است که وضعشان به همین منوال است.

وی افزود: حاج آقا ناطق (حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری) نیز دیگر هرگز برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا نخواهند شد ؛ یک بار آمد و مردم گفتند نه و دلیلی ندارد که دوباره بیایند؛ البته اگر ایشان پایش را برای انتخابات وسط بگذارد باز هم مورد تخریب قرار خواهند گرفت./اعتدال