اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وزارت کشور: با شورای نگهبان تعامل داریم


وزارت کشور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تعاملش با شورای نگهبان مستمر بوده و تا پایان روند انتخابات نیز ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری ایسنا: وزارت کشور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تعاملش با شورای نگهبان مستمر بوده و تا پایان روند انتخابات نیز ادامه خواهد داشت.

متن اطلاعیه وزارت کشور به این شرح است: «نظر به اینکه انتشار غیر دقیق خبری به نقل از مسئول کمیته فن‌آوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور در خصوص برگزاری انتخابات الکترونیک و برداشت‌های رسانه‌ای غیر واقع از این خبر، منجر به انتشار تیترهای غیر صحیح شده است، به آگاهی اصحاب رسانه و مردم شریف می‌رساند که از زمان تشکیل ستاد انتخابات کشور، در چارچوب قانون، در همه امور مرتبط با برگزاری انتخابات، از جمله برگزاری الکترونیک آن، تعامل کیفی و مستمری بین وزارت کشور و شورای محترم نگهبان در سطوح مختلف و در قالب مصادیق گوناگون از جمله انجام مکاتبات متعدد و برگزاری جلسات و دیدارهای منظم، در طول ماه‌های گذشته برقرار بوده و با رعایت حدود قانونی، مستمرا دنبال شده است. بر این اساس اتفاق جدید یا اقدام بدیع و تازه‌ای در این‌باره به‌وقوع نپیوسته و همکاری‌ها بر اساس روند سابق در جریان بوده و تعامل با شورای محترم نگهبان مستمر و تا پایان مراحل انتخابات نیز ادامه خواهد داشت.»


ویدیو مرتبط :
اعلمی:شورای نگهبان یا شورای گیوتین برای آزادیخواهان!؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزارت‌ کشور: با شورای‌ نگهبان تعامل داریم


وزارت کشور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تعاملش با شورای نگهبان مستمر بوده و تا پایان روند انتخابات نیز ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری ایسنا: وزارت کشور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تعاملش با شورای نگهبان مستمر بوده و تا پایان روند انتخابات نیز ادامه خواهد داشت.

متن اطلاعیه وزارت کشور به این شرح است:

«نظر به اینکه انتشار غیر دقیق خبری به نقل از مسئول کمیته فن‌آوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور در خصوص برگزاری انتخابات الکترونیک و برداشت‌های رسانه‌ای غیر واقع از این خبر، منجر به انتشار تیترهای غیر صحیح شده است، به آگاهی اصحاب رسانه و مردم شریف می‌رساند که از زمان تشکیل ستاد انتخابات کشور، در چارچوب قانون، در همه امور مرتبط با برگزاری انتخابات، از جمله برگزاری الکترونیک آن، تعامل کیفی و مستمری بین وزارت کشور و شورای محترم نگهبان در سطوح مختلف و در قالب مصادیق گوناگون از جمله انجام مکاتبات متعدد و برگزاری جلسات و دیدارهای منظم، در طول ماه‌های گذشته برقرار بوده و با رعایت حدود قانونی، مستمرا دنبال شده است. بر این اساس اتفاق جدید یا اقدام بدیع و تازه‌ای در این‌باره به‌وقوع نپیوسته و همکاری‌ها بر اساس روند سابق در جریان بوده و تعامل با شورای محترم نگهبان مستمر و تا پایان مراحل انتخابات نیز ادامه خواهد داشت.»