اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وزارت ورزش بودجه استقلال را واریز کرد


وزارت ورزش بخشی از بودجه پیشنهادی خود را برای استقلال به حساب این باشگاه واریز کرد.

خبرگزاری فارس: وزارت ورزش بخشی از بودجه پیشنهادی خود را برای استقلال به حساب این باشگاه واریز کرد.

پس از پایان لیگ مشکلات مالی باشگاه استقلال به حدی بغرنج شد که در نهایت علی فتح الله زاده را مجبور به استعفا کرد اما پس از این اتفاقات وزارت ورزش اعلام کرد که همه چیز را به اعضای هیئت مدیره سپرده است.

هیئت مدیره استقلال و نجف نژاد که ریاست این هیئت را بر عهده دارد پس از جلسه با وزیر موافقت او را برای پرداخت بودجه وزارت ورزش به باشگاه استقلال را گرفت و در نهایت وزارت ورزش بخشی از بودجه پیشنهادی خود را به این باشگاه پرداخت کرد.

این بخش از بودجه باشگاه استقلال در راستای حضور پرقدرت این باشگاه در فصل نقل و انتقالات واریز شد. این مسئله در حالی صورت گرفت که محمد عباسی فردا به کشور کره سفر خواهد کرد.

با این شرایط علی فتح الله زاده رسما به کار خود بازگشت.


ویدیو مرتبط :
افشاگری وزارت ورزش علیه استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزارت ورزش آب پاکی را روی دست استقلال ریخت/ ضمانتی برای دادن بودجه به آبی ها نیست!



تیم استقلال,وزارت ورزش,فوتبال ایران

وزارت ورزش آب پاکی را روی دست استقلال ریخت/ ضمانتی برای دادن بودجه به آبی ها نیست!

معاونت توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش گفت: وزارت ورزش ضمانتی برای دادن بودجه به تیمی ندارد چون پولی ندارد که بدهد.

عبدالرضا ساور در خصوص جلسه‌ای که قرار بود بین برخی اعضای هیات مدیره استقلال و وزیر ورزش درباره حل مشکلات مالی استقلال برگزار شود، گفت: هنوز در این زمینه جلسه‌ای برگزار نشده است. امیدوار رضایی، عضو هیات مدیره استقلال در تماس با من درخواست جلسه با وزیر ورزش و جوانان را داشت که هنوز زمان آن اعلام نشده است.

وی درباره اینکه این جلسه برای دادن بودجه به استقلال برگزار می‌شود، اظهار داشت: وزارت ورزش ضمانتی برای دادن بودجه به تیمی ندارد چون این وزارتخانه برای کل رشته‌های ورزش کشور در سال گذشته 20 میلیارد هزینه کرد. در واقع وزارت ورزش پولی ندارد که به تیمی بدهد.

معاونت توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش تصریح کرد: اگر قرار است هیات مدیره استقلال درباره مشکلات مالی صحبت کند، باید همه مسائل از جمله امور مالی بررسی شود.

ساور در مورد اینکه فتح‌الله‌زاده گفته اگر از سوی وزارت ورزش به استقلال کمک مالی نشود، از این تیم می‌رود، عنوان کرد: از این مسئله بی‌اطلاع هستم و درباره تصمیم‌های مدیریتی باشگاه استقلال دخالتی نمی‌کنم.

فتح‌الله‌زاده پیش از این اعلام کرده بود، نصف بودجه استقلال را از طریق جذب اسپانسر تامین کرده و نصف آن باید توسط وزارت ورزش تامین شود. ساور که سابقه حضور در هیات مدیره استقلال را دارد، در این خصوص به تسنیم گفت: زمانی که در هیات مدیره استقلال بودم کمیته اقتصادی داشتیم که با استفاده از اسپانسر بخش زیادی از مطالبات پرداخت شد اما نمی‌دانم پس از ما چه اتفاقاتی  در باشگاه رخ داده است.

عضو پیشین هیات مدیره استقلال، اضافه کرد: باید ابتدا شرایط مالی را تامین کنند و پس از آن تیم را ببندند تا بعدها بتوانند آن را اداره کنند. پیش از بستن تیم اگر می‌خواهند به بازیکنی پول بدهند باید تعهد کنند پول او پرداخت می‌شود. به این شکل نیست که فقط تیم را ببندیم و وارد مسابقات شویم.

ساور تاکید کرد: فتح‌الله‌زاده مدیر موفق و فعالی است و همه ما استقلالی‌ها او را دوست داریم و هر کمکی از دست ما بربیاید انجام خواهیم داد اما ابتدا باید ببینیم وزارت ورزش چقدر توان دارد که به این تیم کمک کند.

وی در مورد خصوصی شدن تیم‌های استقلال و پرسپولیس،‌ تصریح کرد: این موضوع در حال اجرا است. آقای عباسی کمیته‌ای در این زمینه تشکیل داده تا نحوه اجرایی شدن مصوبه مجلس را در دستور کار قرار دهد و کارهای قانونی آن هرچه سریع‌تر انجام شود. نمی‌توانیم بازه زمانی تعیین کنیم که چه زمانی این کار اجرایی خواهد شد./جام ورزشی