اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وزارت خارجه: رکن‌آبادی جزء مفقودین است


حسین امیرعبداللهیان در حاشیه مراسم تشییع سرکنسول ایران در مرو ترکمنستان و از جان‌باختگان فاجعه منا گفت: آقای رکن‌آبادی دیپلمات ارشد کشورمان همچنان جزء مفقودین می‌باشد و تلاش‌ها برای تعیین وضعیت ایشان با جدیت ادامه دارد.

معاون وزیر خارجه گفت: تا شناسایی دقیق و انتقال یکایک مفقودین حادثه منا پیگیری‌ها و اقدامات با جدیت ادامه خواهد داشت.

حسین امیرعبداللهیان در حاشیه مراسم تشییع سرکنسول ایران در مرو ترکمنستان و از جان‌باختگان فاجعه منا افزود: گروه دیگری از جان‌باختگان در مرحله بعدی عملیات انتقال وارد کشور می‌شوند.

وی ادامه داد: آقای رکن‌آبادی دیپلمات ارشد کشورمان همچنان جزء مفقودین می‌باشد و تلاش‌ها برای تعیین وضعیت ایشان با جدیت ادامه دارد.

به گفته وی، پیکر هیچ جان‌باخته‌ای بدون رضایت خانواده در مکه مکرمه نخواهد ماند.


ویدیو مرتبط :
تشییع پیکر مرحوم رکن آبادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امیرعبداللهیان: کمیته ای در وزارت خارجه پیگیر رکن آبادی است



اخبار,اخبارسیاسی,حسین امیرعبداللهیان

حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و افریقایی وزیر امور خارجه اعلام کرد کمیته ای در این وزارتخانه سرنوشت همه مفقودان حادثه منا از جمله دکتر غضنفر رکن آبادی را پیگیری می کند

وی در گفت و گو با ایرنا افزود: این کمیته متشکل از وزارت خارجه و سایر بخش های ذیربط در کشور است و تا تعیین وضعیت قطعی یکایک مفقودین حادثه منا فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

معاون وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد: همچنان در جستجوی وضعیت ٦٥ مفقود حادثه منا و از جمله دو تن از همکاران وزارت امورخارجه اقایان رکن ابادی و فهیما هستیم .

فاجعه منا دوم مهرماه همزمان با روز عید قربان حین رمی جمرات زائران، بر اثر سوءمدیریت مسئولان سعودی رخ داد.

بیش از چهار هزار زائر از کشورهای مختلف در این فاجعه جان خود را از دست دادند که 465 زائر ایرانی بودند.

با گذشت حدود دو هفته از این فاجعه تلخ، هنوز پیکرهای همه جان باختگان به کشور منتقل نشده است و از سرنوشت 65 قربانی همچنان اطلاعی در دست نیست؛ تاکنون پیکر 308 قربانی این فاجعه به کشور انتقال داده شده است.

امسال 64 هزار زائر ایرانی برای انجام مناسک حج راهی عربستان سعودی شدند.


اخبار سیاسی  - یرنا