اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وزارت خارجه ادعای ارتباط کشتی توقیف شده در یمن با ایران را تکذیب کرد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

وزارت خارجه ادعای ارتباط کشتی توقیف شده در یمن با ایران را تکذیب کرد

در پی انتشار اخبار مربوط به توقیف یک کشتی حامل سلاح در آب‌های یمن و طرح برخی ادعاها در انتساب موضوع به جمهوری اسلامی ایران، یک مقام آگاه در وزارت امورخارجه کشورمان این ادعاها را شدیدا تکذیب کرد.

این مقام آگاه افزود: اخبار ضد و نقیضی در چند روزه اخیر پیرامون کشتی توقیف شده منتشر شده است که ابهامات فراوانی را در این خصوص به همراه داشته است.

این مقام با تاکید بر اهمیت حفظ و تداوم امنیت و ثبات کشورهای منطقه به‌ویژه یمن برای جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد این گونه ادعاهای غیرمسوولانه درراستای منافع دو کشور نیست./ایسنا


ویدیو مرتبط :
سرود ای ایران مردم در مقابل وزارت امور خارجه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب ادعای یک نماینده درباره نامه سفیر امریکا به وزارت خارجه ایران



اخبار,اخبار سیاست خارجی,نامه سفیر آمریکا در سازمان ملل به مقامات ایران


اخبار سیاست خارجی - تکذیب ادعای یک نماینده درباره نامه سفیر امریکا به وزارت خارجه ایران

نمایندگی ایران در سازمان ملل ادعای یک نماینده مجلس مبنی بر مکاتبه سفیر امریکا در سازمان ملل با وزارت خارجه ایران برای ممانعت از سفر یک هیئت به تهران را رد کرد.

علیرضا میریوسفی سخنگوی سفارت ایران در سازمان ملل در گفتگو با مهر در واکنش به ادعای یک نماینده مجلس مبنی بر مکاتبه سفیر امریکا در سازمان ملل با وزارت خارجه ایران و درخواست لغو سفر هیئت کره شمالی به تهران گفت: بر اساس اطلاع این نمایندگی  سفیر آمریکا در سازمان ملل نامه ای به مقامات ایران ننوشته است.

وی خاطر نشان کرد: اصولا سفرای سازمان ملل هیچگاه مستقیما با وزارتخانه های کشورها مکاتبه نمیکنند.

خاطرنشان می شود حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مجلس در گفتگو با مهر مدعی شده بود: سیاست دولت در روابط خارجی کار را به جایی رسانده که سفیر آمریکا در سازمان ملل به وزارت خارجه نامه نوشته که هیات کره شمالی نباید به ایران وارد شود و وزارت خارجه نیز دستور سفیر آمریکا در سازمان ملل را تمکین کرده و به نیروهای مسلح اعلام کرده که در مقطع کنونی صلاح نیست که هیات کره ای وارد ایران شود.
اخبار سیاست خارجی -  مهر