اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وزارت اطلاعات: کشف پیکر شهید دانایی فر


وزارت اطلاعات با اعلام کشف پیکر دانایی فر یکی از مرزبانان ایرانی در شرق کشور، از قطعی شدن شدن وی خبر داد.

عصرایران: وزارت اطلاعات با صدور بیانیه ای از کشف و شناسایی پیکر مطهر شهید بزرگوار جمشید دانایی فر و انتقال پیکر آن مرحوم به داخل ایران خبر داد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت اطلاعات متن بیانیه به شرح ذیل است :

بسم رب الشهدا و الصدیقین

به آگاهی ملت شریف ایران اسلامی می رساند با تلاش شبانه روزی و مستمر اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) و دستگیری تنی چند از عوامل دخیل در به شهادت رساندن گروهبان دانایی فر، بعد از گذشت یکسال از این جنایت به دست عناصر گروهک تروریستی ضد انقلاب، پیکر مطهر شهید بزرگوار کشف، شناسایی و در تاریخ اول فروردین 94 به داخل کشور بازگردانده شد.

این مصیبت را به امام زمان (عج) نایب برحقش، خانواده گرامی شهید بزرگوار و مردم شریف جمهوری اسلامی ایران تحنیت و تسلیت می گوییم.


ویدیو مرتبط :
شهید دانایی فر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تحویل چهار مرزبان ایرانی به همراه پیکر شهید دانایی‌فر به ایران



اخبار,تحویل پیکر شهید دانایی‌فر به ایران


اخبار سیاسی - تحویل چهار مرزبان ایرانی به همراه پیکر شهید دانایی‌فر به ایران

دقایقی پیش یک عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: پیکر شهید دانایی‌فر یکی از ۵ مرزبان ایرانی که توسط گروهک تروریستی جیش‌العدل ربوده و به شهادت رسیده به همراه ۴ مرزبان کشورمان تحویل رابط ایرانی در پاکستان شد.

اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم گفت: پیکر شهید جمشید دانایی‌فر یکی از 5 مرزبان ربوده شده ایرانی توسط گروهک تروریستی جیش‌العدل به همراه 4 مرزبان ایرانی ربوده شده، تحویل رابط جمهوری اسلامی ایران در پاکستان شده است.

به این ترتیب، در پی چندین روز انتشار اخبار ضد و نقیض درباره شهادت یکی از مرزبان های ربوده شده ایرانی، به نظر می رسد متأسفانه این بار خبر شهادت جمشید دانایی فر مورد تأیید قرار گرفته است.

اخبار سیاسی - تسنیم